INGYENES HOZZÁFÉRÉS
Jogszabályi frissítéseink megkönnyítik az Ön vállalkozását érintő legújabb változások figyelemmel kísérését. Kérje a legfrissebb szakmai cikkeinket és véleményeinket, tippjeinket, tanulmányainkat, regionális áttekintéseinket és közelgő eseményeinket, valamint a legfrissebb Accace híreket egyenesen a postafiókjába.
Tekintse meg szakmai cikkeinket a Newsroom-ban!
Csakis olyan releváns információkat küldünk Önnek, amelyek véleményünk szerint érdekelhetik, míg személyes adatait az adatvédelmi irányelveink és a GDPR nyilatkozatunknak.
Nem tud feliratkozni? Próbálja ki ezt az oldalt.
Accace Magyarország » Tanácsadás » Tranzakciós tanácsadás » Transzferár, Transzferár szolgáltatások
A Transzferár szolgáltatásaink a nemzetközi hátterünk, magas szintű szakmai tudásunk és gyakorlati tapasztalataink alapján lettek kialakítva. Nemcsak a csoporton belüli tranzakciók és dokumentációk áttekintésével tudjuk Önt támogatni, hanem a teljes helyi transzferár nyilvántartás elkészítésével. Teljes körű támogatást nyújtunk továbbá az adóhatóság auditjai során.
A csoporton belüli tranzakciókat lebonyolító multinacionális cégek gyakran szembesülnek pénzügyi, adózási és jogi akadályokkal, melyek az összes üzleti műveletre hatással vannak.
Egy jól átlátható transzferár irányvonalra van szükség, annak érdekében, hogy az összes helyi és nemzetközi szabályozásnak és irányelvnek megfeleljen, de közben biztosítsa az áruk és/vagy szolgáltatások helyes és hatékony áramlását a csoporton belül.
Az általunk készített transzferár dokumentáció minden feltételnek és előírásnak megfelel.
A transzferár dokumentációhoz kapcsolódó egyre szigorodó követelményeknek történő megfelelés kulcsfontosságú egy vállalkozás életében. Egy a 2022-ben transzferár nyilvántartást is érintő jogszabálymódosítás két és félszeresére emelte a hiányzó vagy hiányos transzferár nyilvántartás után kiszabható mulasztási bírság maximális mértékét, amely így 5 millió forint, ismételt mulasztás esetén pedig a 10 millió forint.
A változások egy része a transzferár dokumentáció formai felépítését változtatta meg, amely azt jelenti, hogy a helyi dokumentum innentől egyrészt egy adózói közös részből, másrészt pedig ügylet specifikus részből, vagy részekből áll.
Tapasztalataink alapján továbbá egyre sűrűsödő és szigorúbb ellenőrzésekre egyaránt számíthatnak a transzferár nyilvántartási kötelezettséggel érintett vállalatok.
A fent említett gyorsan változó jogszabályi környezetben kiemelten fontosnak tartjuk, hogy szakértő segítségünkkel és a szabályozások naprakész ismeretével támogassuk ügyfeleinket.
Ha többet szeretne megtudni a transzferár szolgáltatások jogszabályi háttérről, illetve a szabályozáshoz kapcsolódó fogalmakról, keresse fel Transzferár útmutatónkat. Amennyiben szeretne tájékozódni arról, hogy érintett-e transzferár nyilvántartási vagy társasági adóbevallással kapcsolaton transzferár jelentési kötelezettséggel, vegye fel a kapcsolatot szakértőnkkel.
A szükséges transzferárazási szolgáltatások körét egy előzetes egyeztetés során mérjük fel majd a helyi és nemzetközi jogszabályokat szem előtt tartva megtervezzük a legmegfelelőbb megközelítést, melyet beépítünk egy személyre szabott ajánlatba.
A helyi dokumentum elkészítéséhez nélkülözhetetlen összehasonlító elemzéseink során a Bureau Van Dijk AMADEUS (Analyse Major Databases from European Sources) rendszerének legfrissebb verzióját használjuk.
Az általunk készített transzferár dokumentáció minden feltételnek és előírásnak megfelel. Csapatunk sok éves szakértelemmel segít megtalálni az Önnek legmegfelelőbb transzferár szolgáltatásokat. Keressen minket bizalommal!
Hallgassa meg adó- és transzferárazási szakértőink podcast beszélgetését transzferárazás témában!