Bérszámfejtési- és HR online portál

Önkiszolgáló felület a munkavállalók és HR számára I HR adminisztráció I T&A

A munkaerővel kapcsolatos információk napról napra változnak, de mi segítünk alkalmazkodni ezen változásokhoz!

Fejlett bérszámfejtési szolgáltatásunkkal és a saját fejlesztésű technológiánkkal támogatjuk ügyfeleink akár összetettebb igényeit is. Bérszámfejtési és HR portálunk széles spektrumú önkiszolgálói lehetőséget kínál, így mind a munkavállalók, mind a HR csapatok közvetlen bevonásával jelentősen egyszerűsítjük és javítjuk a munkafolyamatokat.

Portálunkat saját magunk fejlesztjük, így nincs szükségünk további felek bevonására ügyfeleink követelményeinek testreszabásához. Továbbá tudjuk, hogy a HR és bérszámfejtés jellegű dokumentációk szenzitív adatokat tartalmaznak, melyeknek megannyi jogszabálynak is meg kell felelniük, így portálunk minden követelménynek teljes mértékben megfelel. Ezen felül, saját bérszámfejtési-, adózási-, és jogi szakértőinkkel házon belül tudunk rugalmas megoldást nyújtani ügyfeleink kéréseire.

Intézze az alkalmazottak bér- és egyéb dokumentációit az online portálunkon keresztül

Mi veszi el a legtöbb időt és erőforrást HR részlegétől? A papírmunka és az esetleges hibák kezelése? Az alkalmazotti munkaidő-ütemezés és a távollétek nyilvántartása? Ön szerint ezek és más hasonló feladatok korlátozzák a HR-osztály erőforrásait, ami esetleg a vállalat növekedését is hátráltathatja?

Egyszerűsítsen és automatizáljon

Fejlessze bérszámfejtési és HR-folyamatait, igazítsa pontosan az igényeihez mérten az összes munkafolyamatot

Legyen vállalkozása papírmentes

Helyezze át a teljes dokumentációját a felhőbe, hogy bármikor, bármilyen eszközről hozzáférhessen minden szükséges adathoz

Tartsa a kapcsolatot virtuálisan a kollegákkal és alkalmazottakkal

A portálunk segítségével az alkalmazottak és a HR-csapatok online tarthatják a kapcsolatot és egy önkiszolgáló felületen kezelhetik a feladataikat

Az Accace bérszámfejtési és HR-kiszervezési szolgáltatásait úgy alakítottuk ki, hogy az funkcióit tekintve teljes mértékben megfeleljen egy belső bérszámfejtési osztálynak. Ezenkívül az online portál kényelmes önkiszolgáló funkciót kínál, amely lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy számos feladatot maguk is elvégezzenek anélkül, hogy segítséget kellene kérniük a HR osztálytól. Ezen funkciókkal biztosítjuk a hatékonyság növelését.

Önkiszolgáló portál az alkalmazottak és HR-csapatok számára: nagyobb szabadság, átláthatóság és ellenőrzés

Az alkalmazottak a portálon keresztül hozzáférhetnek a bérjegyzékeikhez, dokumentumokat küldhetnek a bérszámfejtőknek, rögzíthetik az éves adóbevallási adataikat, igényelhetnek szabadnapot, menedzselhetik az üzleti utakkal kapcsolatos elszámolásokat és rendezhetik az utazási költségeiket.

A munkavállalói önkiszolgáló portál használata messze túlmutat a szokásos dokumentumkezelésen és a munkafolyamatokon. A portál modulokat kínál az on- és offboarding folyamatok menedzseléséhez, valamint a munkaidő és jelenlét rögzítéséhez. Ezek mind segítik, egyszerűsítik és átláthatóbbá teszik az adminisztrációs feladatokat, az alkalmazottak teljesítményének kiértékelését, a belső képzések adminisztrációját, a munkavállalói kérdőívek használatát és még sok egyéb más funkciót.

A portál könnyen kezelhető felülettel rendelkezik, amely lehetővé teszi az alkalmazottak és a vezetők számára a rendszerben történő egyszerű navigálást.

Nincsenek határok

A portál felhő alapú, így hozzáférhetőségi szempontok szerint a felhasználók nem ütköznek akadályokba.

Bérszámfejtési interfész: modulok és funkciók

A bér kiszámításához szükséges összes bérszámfejtési és HR adat a portálon keresztül megosztható és jóváhagyható. Az összes adat rendszerezhető típus, év, hónap vagy bármely más választott kritérium alapján. A tevékenységi naplók lehetővé teszik az összes adatfolyamat és művelet nyomon követését az egyes adatokkal és mappákkal kapcsolatban. A felelős menedzser általi jóváhagyást előre meghatározott munkafolyamatok biztosítják – ne halasszon el többé egy határidőt sem az automatikus e-mail értesítési rendszerünk segítségével, amely figyelmezteti a függőben lévő szükséges és esedékes feladatokról.

A jelszóval védett bérjegyzékek az alkalmazottakkal az egyéni fiókjaikon keresztül megoszthatók, majd a személyes archívumukban tárolhatók. A munkavállalókat e-mail értesítőt kapnak a portálon elérhető új bérjegyzékükről. Bármilyen kérdés, ideértve a ténylegesen a bérjegyzékhez kapcsolódó kérdéseket is, egy integrált jegykezelő rendszeren keresztül közvetlenül benyújtható a felelős bérszámfejtőhöz, könyvelőhöz vagy a HR adminisztrátorhoz.

A bérszámfejtési portál felületén elérhető főbb funkciók:

  • Bérszámfejtési adatcsere
  • Bérjegyzékek kiküldése és archiválása
  • Bérszámfejtéssel kapcsolatos kérdések kezelése online ticket rendszeren keresztül
  • Bérszámfejtési és HR jelentések kezdőlapja és teljes archívuma

HR adminisztrációs felületek: modulok és funkciók

A HR-rel és a személyzeti adminisztrációval kapcsolatos feladatok erőforrás-elvonó munkafeladatok lehetnek, mivel ezen területek legtöbb alkalommal személyes kommunikációt és egyéni segítségnyújtást követelhetnek meg. Sőt, a folyamatosan fennálló bürokratikus és törvényi megfelelési követelmények még mindig sok papírmunkát igényelnek, és néha „az egész irodát kinyomtatott Excel-lapokkal áraszthatják el”. Mindezek óriási és ismétlődő erőforrás pazarlást okozhatnak a szervezeten belül.

A HR rendszer komplexitásának és sajátos belső követelményeinek kezelése érdekében sok vállalat rugalmas megoldásokat keres a hagyományos merev rendszerekhez képest, olyan helyszíni HRM rendszerekben, amelyeket nem az egyedi igények kiszolgálására terveztek. Ezenkívül a felhőportálra való váltás motivációját az is növeli, hogy a munkavállalók hajlamosak lehetnek, avagy egyenesen igénylik, hogy virtuálisan kommunikálhassanak és dolgozhassanak egymással, és a feladataikat saját tempójukban végezhessék egy felhasználóbarát, önkiszolgáló felületen keresztül.

Portálunk korlátlan lehetőségeket kínál a modulok integrációjára, a következő területeket lefedve:

  • HR és személyes iratok kezelése
  • A foglalkoztatással kapcsolatos jogi dokumentumok elkészítése
  • Éves adóbevallás kezelése
  • Juttatások adminisztrációja
  • Üzleti utazások kezelése és az utazási költségek elszámolása
  • Munkaidő és jelenlét: távollét kezelése és műszaktervezés

HR és személyes iratok kezelése

A gyors és könnyű navigáció egy az ügyfél által testreszabott felülettel kezdődik: könnyedén hozzáférhet a rugalmas mappaszerkezethez, amely előre meghatározott szerepekkel és előre meghatározott munkafolyamatokkal rendelkezik. Az adatok feltöltése és exportálása számos különféle formátumban és korlátlan méretben elérhető. A tevékenységi naplók használatával nyomon követhető hozzáférési és műveleti előzményekkel a munkafolyamatokkal és dokumentumokkal kapcsolatosan. A határidők, az elvégzésre váró és a már elvégzett munkafolyamatok pedig könnyen kezelhetőek az integrált email értesítő rendszer segítségével.

A még összetettebb HR folyamatok és dokumentum adminisztráció is egyszerűen kezelhető egy hatékony adatcsere-felület és az önkiszolgáló funkciók használatával olyan területeken, mint például az új alkalmazottak onboarding folyamatai, a jogi vagy egyéb HR-dokumentumok elkészítése a munkaviszony teljes ideje alatt, vagy a dokumentumok összegyűjtése és előkészítése az alkalmazottak éves adóbevallásához.

Juttatások kezelése

Az juttatások kezelésének modulja teljesen testreszabható, hogy megfeleljen minden ügyféligénynek és belső folyamatnak: a juttatások típusait, alkalmazásuk feltételeit, azok elérhetőségüket bizonyos alkalmazottak számára, kvótakövetést és még sok mást ideértve. Az előre beállított struktúrával azonnal kínálhat úgynevezett „szöveges” előnyöket kollégái számára, vagy bármilyen különleges előnyöket létrehozhat a testreszabható munkafolyamatokkal. HR munkatársai könnyen hozzáférhetnek naprakész információkhoz és jelentésekhez az összes elérhető, igényelt és felhasznált juttatásról – mindezt egy helyen.

Üzleti utak és utazási költségek

Ha úgy dönt, hogy az önkiszolgáló funkciót csak egy feladathoz használja, akkor az valószínűleg az üzleti utak és az utazási költségek adminisztrációja lesz. Sok munkavállaló időt és energiát takaríthat meg, ha ezt a konkrét munkafolyamatot egy csatornán kezelik, amely a végpontok közötti folyamat egészét lefedi: teljes mértékben összhangban a törvényi követelményekkel és a belső szabályozással.

A portálon keresztül egy munkavállaló üzleti utazási kérelmet nyújthat be, jóváhagyást kaphat arra, és elszámolhatja az összes utazási költséget, ideértve a szállásfoglalásra kapott esetleges előlegeket is – mindezt egy online és teljesen testreszabható munkafolyamat rendszeren keresztül. Az összes fontos információt a rendszer által generált űrlapok segítségével automatikusan gyűjtik, késedelem nélkül, a munkavállaló email fiókjába továbbított azonnali értesítéseknek köszönhetően. Ezenkívül az összes adat, amelyre a könyvelési osztálynak szüksége lehet a további feldolgozásához könnyen exportálható a portálról bármilyen formátumban, vagy akár egy interfészen keresztül közvetlenül továbbítható a szoftverre.

Zsuzsanna Ungerné Gyenge
Outsourcing Manager | Accace Hungary
Kapcsolatfelvétel
crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram