TÖRTÉNETÜNK
Az Accace 2006-ban alapult, mint egy helyi könyvelő cég, 34 alkalmazottal. Már a kezdetektől fogva megértettük, hogy ügyfeleinknek szükségük van belső folyamataik optimalizálására egyetlen kiszervezési szolgáltatón keresztül, amely segítette vállalati nézeteink és az ehhez szükséges lépések kialakítását.
Közel 15 év elteltével, az Accace egy innovatív és teljes körű BPO tanácsadóvá és szolgáltatóvá fejlődött, amely közel 600 szakembert foglalkoztat és több mint 2000 Ügyfélt szolgál ki nemzetközi szinten.
Küldetésünk az Ügyfeleink, Kollégáink és Partnereink támogatása céljaik elérésében, mindezt úgy, hogy közben segítsük őket maradandó nyomot hagyni a világban. Az Accace erős értékeinek, úgymint kiválóság, együttműködés, rugalmasság, szenvedély, bizalom és elkötelezettség mindennapokba építésével sikerül olyan célokat is elérnünk, amelyek túlmutatnak pénzügyi eredményeinken.
AZ ACCACE NÉV TÖRTÉNETE
Az Accace név egy angol kifejezésből alakult ki; “accounting aces“, ami annyit tesz, hogy ‘könyvelő ászok’.
A megalakulást követő első években rögtön felismertük ügyfeleink igényeit, miszerint minden belső folyamatot egyetlen szolgáltató legyen képes kezelni. Így az elkövetkezendő években, egy könyvelői cégből, egy innovatív outsourcing és tanácsadó céggé fejlődött az Accace.
Ejtsd ki a nevünk helyesen! Fonetikusan: [əkeɪs]
EZEK TESZNEK MINKET EGYEDIVÉ
Technológia
- Házon belül fejlesztett intelligens megoldások automatizálva, online technológiákkal
- A szakértelem és a technológia egyedülálló kombinációja
- Korszerűsített szolgáltatásaink ereje az innováció
- Szolgáltatásaink magas szintű automatizálása a garantált minőségért és precizitásért
- Nagy hangsúly az adatok bizalmas kezelésére és az adatbiztonságra (ISO és ISAE tanúsítványok)
Közösség
- A határok eltörlésével ügyfeleinknek egységes piacot hozunk létre, így maximalizálva lehetőségeiket
- Igények megoldásokká alakítása lokációtól függetlenül
- Nemzetközi lefedettség és egyszerűsített globális terjeszkedés az üzleti közösségünknek köszönhetően
- Több országra kiterjedő szolgáltatásnyújtásban szerzett tapasztalat, a költségek csökkentése és a szolgáltatói hálózatok kezelésével töltött idő megtakarítása
Kompetencia
- Tudásközpont létrehozása szerte a világon a helyi szakértelmünk és a nemzetközi lefedettségünk összekapcsolásával
- Egyetlen kapcsolattartó a zökkenőmentes együttműködés érdekében
- Emberközpontú és empatikus megközelítés, ügyfeleink előtérbe helyezése
- Magabiztosság ügyfeleink igényeinek megértésében és személyre-, ügyfélre szabott megoldások sorakoztatása
- Szilárd hátterű helyi és nemzetközi szakértelem
KIEGYENSÚLYOZOTT MEGKÖZELÍTÉSÜNK A STAKEHOLDER-EINK FELÉ
Mit értünk „stakeholder” alatt az Accace-nél? Definíció szerint a stakeholder olyan személyre, csoportra vagy szervezetekre utal, amely hatással lehet a vállalat tevékenységeire, céljaira és politikájára, vagy hatással lehet rájuk. A mi szemünkben a stakeholder-ek 4 fő csoportja alakítja az Accace-t azzá a vállalattá amik ma vagyunk: a kollégák, ügyfelek és partnerek, környezet és társadalom, valamint a részvényeseink.
Minden stakeholder egyenlő szerepet tölt be az Accace ökoszisztémájában. Hogy miért? A válasz egyszerű; mert ezek a csoportok mindegyike létfontosságú a stratégiánk szempontjából, és egyformán befolyásol minket az egyes csoportok dinamikája.
KOLLÉGÁK
Nemzetközi szinten közel 2500 munkavállalót foglalkoztatunk, akiknek ötleteik és lelkesedésük segítették alakítani az Accace cégkultúráját. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy fejlesszük és motiváljuk azokat a kollégákat akik mind személyes, mind szakmai kiteljesedésre vágynak, nem félnek önmaguk lenni, hisznek a megoldásokban és a kölcsönös bizalomban. Ők a mi sikerünk titka.
ÜGYFELEK ÉS PARTNEREK
Az ideiglenes haszonszerzés helyett az értékes kapcsolatok kiépítésére törekszünk, így jelenleg több, mint 15 000 nemzetközi céget és megbízható partnereket tartalmazó ügyfél-portfólióval rendelkezünk nemzetközi szinten.
Annak tudatában, hogy a szolgáltatásunk minősége tükröződik Ügyfeleink sikerességében, végeláthatatlanul törekszünk a folyamatos innovációra minden területen amibe belekezdünk.
KÖRNYEZET ÉS TÁRSADALOM
Meggyőződésünk, hogy adni a helyi közösségeknek és a bennük érintett embereknek legalább olyan fontos mint bármely más szolgáltatás amit a vállalatunk nyújt. Folyamatosan arra törekszünk, hogy etikus és felelősségteljes magatartásunkkal növeljük a vállalatunk tevékenységeinek pozitív hatását a környezetünkre és társadalmunkra.