TÖRTÉNETÜNK
Az Accace 2006-ban alapult, mint egy helyi könyvelő cég, 34 alkalmazottal. Már a kezdetektől fogva megértettük, hogy ügyfeleinknek szükségük van belső folyamataik optimalizálására egyetlen kiszervezési szolgáltatón keresztül, amely segítette vállalati nézeteink és az ehhez szükséges lépések kialakítását.
Közel 15 év elteltével, az Accece egy innovatív és teljes körű BPO tanácsadóvá és szolgáltatóvá fejlődött, amely közel 600 szakembert foglalkoztat és több mint 2000 Ügyfélt szolgál ki nemzetközi szinten.
Küldetésünk az Ügyfeleink, Kollégáink és Partnereink támogatása céljaik elérésében, mindezt úgy, hogy közben segítsük őket maradandó nyomot hagyni a világban. Az Accace erős értékeinek, úgymint kiválóság, együttműködés, rugalmasság, szenvedély, bizalom és elkötelezettség mindennapokba építésével sikerül olyan célokat is elérnünk, amelyek túlmutatnak pénzügyi eredményeinken.
A NÉV
Az Accace név egy angol kifejezésből alakult ki; “accounting aces“, ami annyit tesz, hogy ‘könyvelő ászok’.
A megalakulást követő első években rögtön felismertük ügyfeleink igényeit, miszerint minden belső folyamatot egyetlen szolgáltató legyen képes kezelni. Így az elkövetkezendő években, egy könyvelői cégből, egy innovatív outsourcing és tanácsadó céggé fejlődött az Accace.
Ejtsd ki a nevünk helyesen! Fonetikusan: [əkeɪs]
Kattintson vagy tartsa az egeret az egyes ikonok fölött és tudjon meg többet!
A KIEGYENSÚLYOZOTT MEGKÖZELÍTÉSÜNK AZ ÉRDEKELTJEINK FELÉ
Mit értünk az ‘érdekeltek’ alatt az Accace-nél?
Definíció szerint az ‘érdekelt’ olyan személyre, csoportra vagy szervezetre utal, amely befolyásolhatja vagy érintheti a vállalat tevékenységét, céljait és politikáját. A mi szemünkben 4 csoportot nevezhetünk érdekelteknek, amelyek azzá alakították az Accace-t ami, és ezek a következőek:
Minden említett érdekelt egyenlő szerepet játszik az Accace ökoszisztémájában
Miért egyenlő? Mivel mindegyik csoport létfontosságú a stratégiánk szempontjából és mindegyik csoport dinamikája egyaránt hatással van az Accace-re.
AMIBEN JÓK VAGYUNK
Szakértelmünk, Ügyfeleink üzletének mélyreható ismerete, eredeti gondolkodásmódunk és lelkesedésünk mindaz iránt, amit csinálunk – ezek tesznek megbízható partnerré bennünket, olyanná, akivel élvezet együtt dolgozni. Önbizalmunk alapja a szakértelmünk és a tapasztalatunk:
- Biztosak vagyunk abban, hogy tudjuk, mire van Ügyfeleinknek szükségük, és szeretünk egyedi, nem szabványos megoldást kínálni számukra
- Bátran támaszkodunk képzett, szilárd helyi és nemzetközi háttérrel rendelkező szakembereinkre
- Saját magunk fejlesztünk informatikai megoldásokat Ügyfeleink számára a könyvviteli, a bérszámfejtési és az emberi erőforrások kezelésével kapcsolatos folyamatokhoz
- Nagy tapasztalatunk van a több országban egyidejűleg nyújtott szolgáltatások, a költségek csökkentése és az idő megtakarítása terén a különböző külső szolgáltatókból álló hálózatunk segítségével
- Hatékonyan együttműködünk mind a helyi, mind a regionális vezetéssel; ez a magas szintű kontroll segíti az Ügyfeleinket a külföldi tevékenységük biztonságos lebonyolításában
- Az információbiztonság-kezelési rendszerünk ISO 27001:2005 minősítéssel, minőségkezelési rendszerünk pedig ISO 9001:2008 minősítéssel rendelkezik