Szolgáltatásnyújtásunkat és folyamatainkat innovatív és intelligens informatikai megoldások támogatják, amelyek széleskörű BPO- és tanácsadói tudásunkat ötvözik a legújabb felhő alapú technológiával. Házon belüli fejlesztőcsapatunk használata egyedülálló előnyhöz juttatta az Accace-t az ügyfelek változó igényeinek kielégítésében, mivel nem kell más harmadik felekre hagyatkoznunk különleges ügyféligények vagy testreszabások tekintetében. Célunk, hogy automatizált, felhasználóbarát és teljes mértékben kompatibilis megoldásokkal támogassuk ügyfeleinket, amelyek garantálják az adatok átláthatóságát, pontosságát, biztonságát és partnereink nyugalmát, hogy üzleti igényeik a lehető leghatékonyabb és legkényelmesebb módon teljesülnek.
ISMERJE MEG MEGOLDÁSAINKAT
SZÁMVITELI ONLINE PORTÁL
Az intelligens dokumentumkezeléstől és testreszabott munkafolyamatoktól az automatizált könyvelésig és a valós idejű jelentéskészítésig: mindezt egyetlen felhőplatformon belül. Fejlett felhőtechnológiánk segít számviteli dokumentumainak és munkafolyamatainak digitalizálásában, vásárlási számláinak hatékonyabb kezelésben, cége pénzügyi helyzetének valós időben történő nyomon követésében és a portál közvetlen összekapcsolásában a könyvelési szoftverrel.
BÉRSZÁMFEJTÉSI- ÉS HR ONLINE PORTÁL
Bérszámfejtési- és HR online portálunk kényelmes önkiszolgáló funkciót kínál, amely lehetővé teszi, hogy az alkalmazottak és a HR csapatok számos feladatot önállóan intézzenek egy biztonságos és felhasználóbarát környezetben. Intézze egy egységesített felületen a következő munkafolyamatokat; bérszámfejtési adatok megosztása, bérpapírok kiosztása, munkavállalói adatok tárolása, juttatások, üzleti utazások, riportok és a dokumentumok archiválása.
MUNKAIDŐ ÉS JELENLÉT NYILVÁNTARTÓ (T&A) ONLINE PORTÁL
Rugalmas T&A eszközünk teljes mértékben megfelel a helyi jogszabályoknak a ledolgozott munkaidőre, túlórára, szabadságra és a GDPR előírásokra vonatkozóan. Online portálunknak nincsenek határai a felhasználói testreszabás tekintetében és pontosan arra használható, amire Önnek és munkatársainak szükséges.
TANÁCSADÓI ONLINE PORTÁL
Tegye hatékonyabbá a dokumentumok megosztását és a kommunikációt a tanácsadó portálunkon keresztül és használja azt az összes igénybe vett tanácsadói szolgáltatásunknál legyen szó bármilyen projektről. Használja az azonnali dokumentumcserét és archiválást, a személyre szabott munka- és jóváhagyási folyamatokat, az online adózási és jogi űrlapokat vagy a tanácsadói online forródrótunkat.
ONLINE FOGLALÁSI RENDSZER A MEGOSZOTT HASZNÁLATÚ MUNKAÁLLOMÁSOK ÉS PARKOLÓK SZÁMÁRA
Kezelje az irodai munkaasztalok és parkolóhelyek kapacitását és kihasználtságát hatékonyan, adminisztratív teher nélkül. Back office szolgáltatásunk egyértelművé teszi és leegyszerűsíti a közös használatú munkaállomások kezelését egy praktikus, online és önkiszolgáló rendszeren keresztül, amely a nap 24 órájában bármilyen eszközről elérhető.
AUTOMATIZÁLT MUNKAVÁLLALÓI RÉSZVÉNYTULAJDONOSI TERV (ESOP)
Használja munkavállalói részvénytulajdonosi programunkra vonatkozó automatizált eszközünket és vonzza be a piac legnagyobb tehetségeit egy egyedülálló juttatási rendszerrel. Megoldásunk lehetővé teszi, hogy néhány perc alatt és teljesen online kezelje a szabályoknak megfelelő opciós rendszereket.
VÁLLALATI KÖRNYEZET ÉS A MUNKAVÁLLALÓI ÉLMÉNY ELEMZÉSE
Segítünk szervezete társadalmi környezetét mérni olyan szabványosított módszertan segítségével, amely mérettől és iparágtól függetlenül lehetővé teszi a teljesítmény kiértékelését. Online eszközünk részletes elemzést nyújt Önnek az összes olyan kulcsfontosságú területről, amely befolyásolja a munkavállalók elköteleződését, teljesítményét, az innovációt, a fenntarthatóságot és a társadalomra gyakorolt hatást. Fedezze fel mennyire elégedettek munkavállalói és hogyan építheti ki vállalata környezetét egy erős munkáltatói márkaépítési stratégia alkalmazásával.