Idő- és jelenlét nyilvántartói online portál

Távollétkezelés I Műszaktervezés I Jelentéstétel

A munkaidő nyomon követése, online

Az idő és a és jelenlét nyilvántartás nyomon követése befolyásolja a belső erőforrásait? A munkavállalók továbbra is xls. űrlapokat továbbítanak az irodában? A vállalatnál még mindig egy régi HR rendszer van használatban melyet költséges fenntartani és nehéz frissíteni? Ha a fenti kérdések bármelyikére igen a válasza, akkor jelenleg a Time & Attandance (T&A, idő és jelenlét) kezelésére használ, minden bizonnyal nem felel meg az Ön igényeinek.

Egy rugalmas, online jelenlét nyilvántartó eszközt kínálunk Önnek, amely teljes mértékben megfelel a helyi jogszabályoknak a munkaidőre, a túlórára, a szabadságra, a fizetett szabadságra vagy a GDPR-re vonatkozó követelményekkel szemben.

Nincsenek korlátok

Nincs szükség további szoftver telepítésére: a portálhoz bármikor hozzáférhet, bármilyen eszközről

Megfelelés biztosítása

Támaszkodjon a jogszabályi követelményekhez történő teljes körű megfelelésre: bármilyen típusú vállalkozás számára könnyű bevezetést garantálunk

Használja csak azt, amire szüksége van

Határtalan felhasználói testreszabhatóság: személyre szabhatja a felületet és a munkafolyamatokat az Ön igényeinek megfelelően

Minden feladatot testreszabott önkiszolgáló felületen keresztül kezelhető

Az alkalmazottak online, egy felhasználóbarát önkiszolgáló felületen keresztül kezelhetik saját jelenlétüket, ahol pontosan nyomon követhető a munkaidő, a túlóra, a kiírt és a megmaradt szabadságok, a távollétek és a betegszabadságok, és mindezek felettesi jóváhagyáshoz köthetőek. A portál interaktív naptárain keresztül akár egyéni, akár csoportos műszak tervezést is készíthetünk.

HR munkatársai értékelni fogják a tényt, hogy a munkaerő munkavégzési idejével és jelenlétével kapcsolatos minden információ egy helyen, 24 órában bárhonnan elérhető, és a legmodernebb adatvédelmi technológiával van biztosítva.

  • Az idő és jelenlét nyilvántartási online portálon szereplő főbb területek:
  • Távollétkezelés: kérelem és jóváhagyási munkafolyamatok
  • Műszaktervezés: interaktív naptárak, munkaidő-táblák, nyaralástervezés
  • Túlóra kezelés
  • Az idővel és jelenlét nyilvántartással kapcsolatos minden jelentéstétel

A jelenlét nyilvántartási online portál az Ön javára fordítva

Iparágtól függetlenül bármilyen vállalat részesülhet a portál előnyeiből:

  • Korlátlan hozzáférés a portálhoz bármilyen eszközről, bármikor, a nap 24 órájában
  • Felhasználóbarát felület, amely teljes mértékben testreszabható
  • Nem szükséges személyi igazolvány-terminál vagy biometrikus azonosítás
  • Nincs szükség szoftver telepítésre
  • Megoldás, amely teljes mértékben személyreszabható az Ön igényeihez mérten
  • A jelenlét nyilvántartás nyomon követésével és beszámolók készítésével kapcsolatos papírmunka teljes kiküszöbölése
  • Közvetlen interfész a bérszámfejtési rendszerrel a hibamentes adatcseréhez

A portál hatékony, közös platformként is felhasználható a jelenlét nyilvántartás nyomon követésére, feldolgozására és egyesített jelentések készítésére, akár országhatárokat átívelően is.

Nagy Norbert
Senior Marketing Specialist | Accace Hungary
Kapcsolatfelvétel
crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram