A COVID-19 vírus helyzet széles körű változásokat okozott, amelyek jelentős módon tették próbára a legtöbb vállalkozást, mivel hetek vagy akár napok alatt kellet a helyszíni munkavégzésre berendezkedett szervezeteket távolról történő munkavégzésre átszervezni. A felmerülő üzleti kihívásokkal szembesülve nyilvánvalóvá vált, hogy a túlélés (vagy akár a felépülés és az újra normális állapotba való visszatérés) kulcsa az agilitás és a rugalmasság, amelyek nélkülözhetetlennek bizonyultak a szükséges változtatások zökkenőmentes végbemeneteléhez. Ez igaz a cég összes működési szegmensére, ideértve a back office tevékenységeket is.
Az elkerülhetetlen gondolkodásmód váltás
A back office létfontosságú szerepet játszik minden társaság működésében, függetlenül attól, hogy milyen méretű vagy milyen típusú vállalkozásról van szó. Azok a szervezetek, amelyek már előbb megkezdték a digitális átalakulást – digitalizálást, automatizálást és a back office folyamatok online térbe való áthelyezését – képesek voltak hatékonyabban reagálni a közelmúltbeli kihívásokra. Azon cégek, amelyekben a back office munkája továbbra is papírmunka alapú, helyszíni rendszereken és a helyszíni személyzet jelenlétén alapul, rengeteg nehézséggel szembesültek, és valószínűleg jelenleg is küzdenek a túlélésért.
A back office felhőbe történő áthelyezése villámgyorsan elengedhetetlenné vált, és számos szervezetben első napirendi ponttá vált, mivel ez a megoldás kétségtelen előnyökkel rendelkezik. Azok a vállalatok, amelyek eddig haboztak megtenni ezt a lépést, valószínűleg hamarosan meggondolják magukat, csak a tovább lépéshez szükséges megfelelő időzítésről kell dönteniük, hogy megkezdjék az útjukat a teljesen digitálisan történő munkavégzés felé. Ahonnan ráadásul úgy tűnik, hogy nem is érdemes visszaútat keresni.
A cloud office-al szemben támasztott magas elvárások
A felhőalapú back office iránti elvárások messze túlmutatnak a távoli munkavégzés biztosításán. Az egyszerűsített és korszerűsített folyamatok, az automatizálás fokozása, a hatékonyság és a termelékenység növekedése csak néhány lehet a legfontosabb tényezők közül, a jelentős költségmegtakarításokon kívül, mivel a felhőalapú megoldások általában szignifikánsan kevesebbe is kerülnek.
A back office funkciók széles skálájához, mint például pénzügyek és számvitel, bérszámfejtés és HR adminisztráció, munkaidőnyilvántartás, sőt az utazási és egyéb költségek kezelése számára a legfőbb kihívások a hatékonysággal, pontossággal, időszerűséggel és hozzáférhetőséggel kapcsolatosak, nem beszélve egy összetett és sebezhető informatikai rendszer biztonságos üzemeltetésének nehézségeiről. A biztonság különösen akkor kerül a figyelem középpontjába, amikor egy szervezet egy nagykiterjedésű ERP-rendszerrel rendelkezik, ahova az online alkalmazások és a web-alapú eszközök jelentős méretű készlete van integrálva.
Portál megoldásaink bemutatása
Az Accace már régóta rálépett a saját digitális átalakulásunk felé vezető útra. A BPO területén szerzett tapasztalatainkat és a legújabb felhőalapú technológiákat ötvözve fejlesztettünk ki egy online platformot, amely integrálja a számvitelt, a jelentéseket, a bérszámfejtést és a HR adminisztrációt, a munkaidőnyilvántartást és más egyéb tetszőleges funkciókat vagy modulokat, ezáltal széles helyet biztosítva a folyamatok optimalizálására digitalizáláson, automatizáláson és a gépi feldolgozáson keresztül.
Platformjaink használatakor és a jelenlegi rendszerkörnyezetbe történő beillesztésükkor nincsenek nehézségek, nincs szükség telepítésre majd folyamatos frissítésekre, mindezt úgy, hogy jelentős beruházások történnének a vállalaton belül már működő általános rendszerek korszerűsítésének céljából. Ezenkívül a meglévő rendszerekkel való integráció megnöveli a jelentéstételi megbízhatóságot és automatizált jelentési funkciót biztosít valós idejű adatokhoz való hozzáféréssel.
A felhő-alapú számviteli, bérszámfejtési és HR megoldásaink kínálatát kibővítettük a teljeskörű BPO-szolgáltatásokkal, beleértve az IT biztonsági menedzsmentet, -karbantartást és felhasználói támogatást is. Tudjon meg többet megoldásainkról és arról, hogy miként használhatja fel azokat a szervezete javára.
Helyezze át könyvelését a felhőbe
Hogyan segíthet portálunk?

Intézze bérszámfejtését felhő alapú portálunkon
Hogyan segíthet portálunk?

Gyors és zökkenőmentes
A platformot úgy terveztük meg, hogy lehetővé tegye bizonyos folyamatok és back office feladatok feltöltését a vállalatban működő jelenlegi rendszerekből, azokat a felhőalapú környezetbe áthelyezve. A felhőportál telepítése a kiválasztott funkcionális lehetőségekhez nem feltétlenül jelenti a meglévő folyamatok és informatikai rendszerek működésének megszakítását vagy összetett változtatást azokon – és így nem növeli az informatikai kockázatokat. A platform bármilyen területen működő vállalat számára felhasználható, mivel szinte teljesmértékben testreszabható. A legtöbb esetben az átállás csak néhány hetet vagy hónapot vesz igénybe- ellentétben a teljes helyszíni ERP-átalakítási projektekkel, amelyek akár évekig is eltarthatnak.
Szolgáltatási portfóliónk:
- Könyvelés kiszervezés és jelentéstételi szolgáltatások: Jogszabály szerinti számviteli szolgáltatások | Könyvelői beszámolók | Könyvelési online portál | Éves beszámoló & management riportok | Nemzetközi pénzügyi beszámolók | Microsoft Dynamics NAV
- Bérszámfejtés kiszervezési szolgáltatások: Bérszámfejtési szolgáltatások | HR adminisztráció | Bérszámfejtési és HR online portál | Munkaidőnyilvántartói online portál | Munkaügyi tanácsadás | Személyi jövedelemadó tanácsadás | Külföldiek adózása
- HR szolgáltatások: HR adminisztráció | HR átvilágítás | Fejvadászat | Munkajog
- Adótanácsadás: Eseti tanácsadás | Adó compliance szolgáltatásaink | Nemzetközi adótanácsadás | Személyi jövedelemadó-tanácsadás | Adótanács külföldiek részére | Szakmai adó- és pénzügyi képzések
- Céges és irodai szolgáltatások: Cégalapítás és regisztrációk | Felszámolási eljárás | Társaság jogi helyzetének megváltoztatása | Virtuális iroda
- Tranzakciós tanácsadás: Átvilágítás & egyes tranzakció specifikus tanácsadás | Transzferár nyilvántartás | Egyesülések és felvásárlások
- Jogi tanácsadás: Vállalati jogi tanácsadás | Ingatlan és fejlesztés | Bank- és pénzügyek | Munkajog | Szellemi tulajdon | GDPR | Pereskedés | Fizetésképtelenségi szolgáltatások | Nyilvános pályázati szolgáltatások
- Tanácsadói online portál