• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
Email: hungary@accace.com

Tel.: +36 141 235 30

Kapcsolat
Feliratkozás
  • Irodáink
  • Országok
    • Nemzetközi (Angol)
    • Nemzetközi (Német)
    • Cseh Köztársaság
    • Dél-afrikai Köztársaság
    • Magyarország
    • Lengyelország
    • Oroszország
    • Románia
    • Szlovákia
    • Ukrajna
    • Amerikai Egyesült Államok

Accace Magyarország

  • Rólunk
    • Kik vagyunk?
    • Találkozzon vezetőinkkel
    • Accace Circle
    • Társadalmi felelősségvállalás
  • Szolgáltatásaink
    • KISZERVEZÉS
    • Bérszámfejtés kiszervezés
    • HR szolgáltatások
    • Bérszámfejtési- és HR online portál
    • Idő- és jelenlét nyilvántartói online portál
    • Könyvelés kiszervezés és jelentéstételi szolgáltatások
    • Könyvelési online portál
    • TANÁCSADÁS
    • Adótanácsadás
    • Céges és irodai szolgáltatások
    • Tranzakciós tanácsadás
    • Jogi tanácsadás
    • Tanácsadói online portál
  • COVID-19
  • Karrier
    • Nyitott pozíciók
    • Rólunk
    • Sikertörténetek
    • Értékeink
    • így gondoskodunk
    • Accace számokban
    • Felelősségvállalás
  • Newsroom
  • Irodáink

A back office működésének felhőbe történő áthelyezése | weBlog

17 aug 2020

A COVID-19 vírus helyzet széles körű változásokat okozott, amelyek jelentős módon tették próbára a legtöbb vállalkozást, mivel hetek vagy akár napok alatt kellet a helyszíni munkavégzésre berendezkedett szervezeteket távolról történő munkavégzésre átszervezni. A felmerülő üzleti kihívásokkal szembesülve nyilvánvalóvá vált, hogy a túlélés (vagy akár a felépülés és az újra normális állapotba való visszatérés) kulcsa az agilitás és a rugalmasság, amelyek nélkülözhetetlennek bizonyultak a szükséges változtatások zökkenőmentes végbemeneteléhez. Ez igaz a cég összes működési szegmensére, ideértve a back office tevékenységeket is.

Az elkerülhetetlen gondolkodásmód váltás

A back office létfontosságú szerepet játszik minden társaság működésében, függetlenül attól, hogy milyen méretű vagy milyen típusú vállalkozásról van szó. Azok a szervezetek, amelyek már előbb megkezdték a digitális átalakulást – digitalizálást, automatizálást és a back office folyamatok online térbe való áthelyezését – képesek voltak hatékonyabban reagálni a közelmúltbeli kihívásokra. Azon cégek, amelyekben a back office munkája továbbra is papírmunka alapú, helyszíni rendszereken és a helyszíni személyzet jelenlétén alapul, rengeteg nehézséggel szembesültek, és valószínűleg jelenleg is küzdenek a túlélésért.

A back office felhőbe történő áthelyezése villámgyorsan elengedhetetlenné vált, és számos szervezetben első napirendi ponttá vált, mivel ez a megoldás kétségtelen előnyökkel rendelkezik. Azok a vállalatok, amelyek eddig haboztak megtenni ezt a lépést, valószínűleg hamarosan meggondolják magukat, csak a tovább lépéshez szükséges megfelelő időzítésről kell dönteniük, hogy megkezdjék az útjukat a teljesen digitálisan történő munkavégzés felé. Ahonnan ráadásul úgy tűnik, hogy nem is érdemes visszaútat keresni.

A cloud office-al szemben támasztott magas elvárások

A felhőalapú back office iránti elvárások messze túlmutatnak a távoli munkavégzés biztosításán. Az egyszerűsített és korszerűsített folyamatok, az automatizálás fokozása, a hatékonyság és a termelékenység növekedése csak néhány lehet a legfontosabb tényezők közül, a jelentős költségmegtakarításokon kívül, mivel a felhőalapú megoldások általában szignifikánsan kevesebbe is kerülnek.

A back office funkciók széles skálájához, mint például pénzügyek és számvitel, bérszámfejtés és HR adminisztráció, munkaidőnyilvántartás, sőt az utazási és egyéb költségek kezelése számára a legfőbb kihívások a hatékonysággal, pontossággal, időszerűséggel és hozzáférhetőséggel kapcsolatosak, nem beszélve egy összetett és sebezhető informatikai rendszer biztonságos üzemeltetésének nehézségeiről. A biztonság különösen akkor kerül a figyelem középpontjába, amikor egy szervezet egy nagykiterjedésű ERP-rendszerrel rendelkezik, ahova az online alkalmazások és a web-alapú eszközök jelentős méretű készlete van integrálva.

Portál megoldásaink bemutatása

Az Accace már régóta rálépett a saját digitális átalakulásunk felé vezető útra. A BPO területén szerzett tapasztalatainkat és a legújabb felhőalapú technológiákat ötvözve fejlesztettünk ki egy online platformot, amely integrálja a számvitelt, a jelentéseket, a bérszámfejtést és a HR adminisztrációt, a munkaidőnyilvántartást és más egyéb tetszőleges funkciókat vagy modulokat, ezáltal széles helyet biztosítva a folyamatok optimalizálására digitalizáláson, automatizáláson és a gépi feldolgozáson keresztül.

Platformjaink használatakor és a jelenlegi rendszerkörnyezetbe történő beillesztésükkor nincsenek nehézségek, nincs szükség telepítésre majd folyamatos frissítésekre, mindezt úgy, hogy jelentős beruházások történnének a vállalaton belül már működő általános rendszerek korszerűsítésének céljából. Ezenkívül a meglévő rendszerekkel való integráció megnöveli a jelentéstételi megbízhatóságot és automatizált jelentési funkciót biztosít valós idejű adatokhoz való hozzáféréssel.

A felhő-alapú számviteli, bérszámfejtési és HR megoldásaink kínálatát kibővítettük a teljeskörű BPO-szolgáltatásokkal, beleértve az IT biztonsági menedzsmentet, -karbantartást és felhasználói támogatást is. Tudjon meg többet megoldásainkról és arról, hogy miként használhatja fel azokat a szervezete javára.

Helyezze át könyvelését a felhőbe

Gondolja újra a folyamatait: Egyszerűsítse, automatizálja és korszerűsítse a könyvelési folyamatokat a szervezetében

Legyen teljesen digitális: Helyezze át a teljes dokumentumkezelést a felhőbe, legyen papírmentes és kezelje feladatait a választott eszközéről, bármilyen napszakban

Teljes mértékű rálátás: Hatékonyabb irányítás a könyvelési műveletek felett

Hogyan segíthet portálunk?

Digitalizálja könyvelési dokumentumait: web alapú, integrált scanner használata papír alapú dokumentumokhoz, OCR és validálási rendszer, EDI vagy PDF formátumú dokumentumokhoz

Építse ki munkafolyamatait melyek megfelelnek az igényeinek: feladatok, szerepkörök, határidők, egy- vagy többszintű jóváhagyási folyamat hozzárendelése

A felhőn keresztül bármikor és bárhonnan elérhető adatok és dokumentumok: összetett felhasználói és hozzáférhetői jogosultságok – csak megtekintési és/vagy szerkesztői jogosultságok

Vállalata pénzügyi helyzetének folyamatos monitorozása valós időben: hozzáférés valód idejű adatokhoz, kifizetések, költségek, bevételek vagy egyéb igény alapján beállított KPI-ok

Ne késsen le egyetlen határidőről sem: email értesítések befejezett vagy függőben lévő feladatokról, tevékenységi napló

Frissítés felhő alapú ERP-re: a portál egyetlen felületet biztosít a könyveléshez, közvetlenül kapcsolódva szoftveréhez és az ERP-rendszeréhez

Tudjon meg többet könyvelési online portálunkról!

Intézze bérszámfejtését felhő alapú portálunkon

Egyszerűsítsen és automatizáljon: Fejlessze bérszámfejtési és HR-folyamatait, igazítsa pontosan az igényeihez mérten az összes munkafolyamatot

Legyen vállalkozása papírmentes: Helyezze át a teljes dokumentációját a felhőbe, hogy bármikor, bármilyen eszközről hozzáférhessen minden szükséges adathoz

Tartsa a kapcsolatot virtuálisan a kollegákkal és alkalmazottakkal: A portálunk segítségével az alkalmazottak és a HR-csapatok online tarthatják a kapcsolatot és egy önkiszolgáló felületen kezelhetik a feladataikat

Hogyan segíthet portálunk?

Bérszámfejtési felület
Bérszámfejtési adatcsere
Bérjegyzékek kiküldése
Bérszámfejtéssel kapcsolatos kérdések kezelése online ticket rendszeren keresztül
Bérjegyzékek és dokumentumok archiválása
Bérszámfejtési és HR riportok

Önkiszolgáló felület
Kezelje ügyeit biztonságban, online: személyre szabott, felhasználóbarát és egyszerű kezelőfelület

HR adminisztrációs felület
HR és személyes iratok kezelése
Szerződések és munkaviszonnyal kapcsolatos dokumentációk
Éves adóbevallások kezelése
Juttatások adminisztrációja
Üzleti utazások kezelése és a költségek elszámolása
Munkaidőnyilvántartás

Teljes áttekintés
Férjen hozzá valós idejű bérszámfejtési és HR adatokhoz és riportokhoz bármikor, amikor éppen szüksége van rájuk

Tudjon meg többet bérszámfejtési és HR online portálunkról!
Tudjon meg többet idő- és jelenlét nyilvántartói online portálunkról!

Gyors és zökkenőmentes

A platformot úgy terveztük meg, hogy lehetővé tegye bizonyos folyamatok és back office feladatok feltöltését a vállalatban működő jelenlegi rendszerekből, azokat a felhőalapú környezetbe áthelyezve. A felhőportál telepítése a kiválasztott funkcionális lehetőségekhez nem feltétlenül jelenti a meglévő folyamatok és informatikai rendszerek működésének megszakítását vagy összetett változtatást azokon – és így nem növeli az informatikai kockázatokat. A platform bármilyen területen működő vállalat számára felhasználható, mivel szinte teljesmértékben testreszabható. A legtöbb esetben az átállás csak néhány hetet vagy hónapot vesz igénybe- ellentétben a teljes helyszíni ERP-átalakítási projektekkel, amelyek akár évekig is eltarthatnak.

Kérdés esetén kérdezze szakértőnket!

Leggyakoribb adózói kérdések az SZJA-bevallással kapcsolatban | NAV-Figyelő 14. hét

Read more

Nagy segítség az SZJA bevalláshoz a NAV családikedvezmény-kalkulátora | NAV-Figyelő 13. hét

Read more

NETA kötelesek lehetnek a vírushelyzet miatt előrecsomagolt pékáruk | NAV-Figyelő 12. hét

Read more

Mindent az egyablakos rendszer kiterjesztéséről az Áfa tv. alkalmazásában | NAV-Figyelő 11. hét

Read more

Veszélyhelyzeti adózási könnyítés | NAV-Figyelő 10. hét

Read more

COVID-19: Járványellenes intézkedések – Ideiglenes szigorítások – 2021.03.08. | News Flash

Read more

Átkerült a gépjárműadó a NAV-hoz | NAV-Figyelő 9. hét

Read more

Igazolási kérelem mellett még benyújtható az iparűzési adó kedvezményre szolgáló 21NYHIPA nyomtatvány | NAV-Figyelő 8. hét

Read more

Mindent az 5%-os lakás áfáról | NAV-Figyelő 7. hét

Read more

Megjelentek a megemelt minimálbér alkalmazásához kapcsolódó legfontosabb tudnivalók | NAV-Figyelő 6. hét

Read more

Primary Sidebar

<< Vissza a Newsroom-ba
Email

Footer

Accace Hungary

Az Accace Hungary jogelődje 1996-ban, míg az Accace Hungary 2008-ban alakult, mint egy helyi könyvelő cég, 34 alkalmazottal. Már a kezdetektől fogva megértettük, hogy ügyfeleinknek szükségük van belső folyamataik optimalizálására, s mindezt lehetőleg egyetlen kiszervezési szolgáltatón keresztül. Közel 15 év elteltével, az Accace cégcsoport egy innovatív és teljes körű BPO tanácsadóvá és szolgáltatóvá fejlődött, amely több mint 600 szakembert foglalkoztat és több mint 2000 ügyfélt szolgál ki nemzetközi szinten.

Accace Circle

Az Accace egy nemzetközi szinten, Accace Circle néven működő üzleti közösség, amely az Accace fióktelepei és megbízható partnereiből tevődik össze. Majdnem 40 országot lefedve, több mint 2000 szakemberrel támogatjuk mintegy 10 000 ügyfelünket, akik elsősorban a Fortune 500-as listáján megtalálható nemzetközi közép- és nagyvállalatok, míg mindemellett több mint 170 000 bérpapírt dolgozunk fel világszerte.

Országok és irodáink | Accace Circle

Szolgáltatásaink

Bérszámfejtés kiszervezés
HR szolgáltatások
Könyvelés kiszervezés
Adótanácsadás
Céges és irodai szolgáltatások
Tranzakciós tanácsadás
Jogi tanácsadás

Online portálok

Könyvelési portál
Bérszámfejtési- és HR portál
Idő- és jelenlét nyilvántartási portál
Tanácsadói portál

Kontakt

Országok és irodáink
Kapcsolatfelvétel
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Newsroom


Kövessen minket

LinkedIn Facebook Instagram


Accace Circle

© Accace minden jog fenntartva  |  Általános jognyilatkozat | Jognyilatkozat Híroldal  |  A cookie-k használatára vonatkozó irányelv  |  Adatvédelmi irányelvek  |  GDPR nyilatkozat

Ingyenes hozzáférés
PRAKTIKUS TIPPJEINKHEZ
SZAKÉRTŐI VÉLEMÉNYEINKHEZ

Jogszabályi frissítéseink megkönnyítik az Ön vállalkozását érintő legújabb változások figyelemmel kísérését. Kérje a legfrissebb szakmai cikkeinket és véleményeinket, tippjeinket, tanulmányainkat, regionális áttekintéseinket és közelgő eseményeinket, valamint a legfrissebb Accace híreket egyenesen a postafiókjába.

Tekintse meg szakmai cikkeinket a Newsroom-ban!

Mindösszesen az email címére van szükségünk

Csakis olyan releváns információkat küldünk Önnek, amelyek véleményünk szerint érdekelhetik, míg személyes adatait az adatvédelmi irányelveink és a GDPR nyilatkozatunknak megfelelően kezeljük.

Ez a weboldal a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) használ. Az oldal használatával hozzájárul az adatok elemzéséhez, használatához. Tudjon meg többet.