Bérszámfejtés kiszervezési szolgáltatások

Bérszámfejtés kiszervezés, bérszámfejtés outsourcing

A bérszámfejtés rendkívül nagy kihívást jelentő és erőforrást igénylő feladat, a bonyolult és folyamatosan változó jogszabályi követelmények miatt. Ezen okok miatt a magyar vállalkozások vezetői szívesen vesznek igénybe külsős bérszámfejtési szolgáltatást. E szolgáltatások esetén nem merülnek fel extra költségek – pl. egy szoftver beszerzése kapcsán -, minden esetben a szolgáltató feladata, hogy időben és nagyon magas szakmai színvonalon készüljenek el a szerződésben meghatározott feladatok. A kiszervezett bérszámfejtés során nagy hangsúlyt kap a munkavállalók és a cég adatainak bizalmas kezelése, a munkajogi követelményeknek való megfelelés biztosítása, az adatokhoz való hozzáférés szigorú szabályozása és az átlátható kommunikációs folyamat működtetése.

Tudjon meg többet a bérszámfejtési szolgáltatásunkról

Teljes körű bérszámfejtési szolgáltatásunk nyújtása során biztosak vagyunk benne, hogy megfelelünk a legmagasabb szintű elvásároknak; tesszük mindezt a jogszabályokban előírtak betartásával. Az alábbiakban áttekintheti, hogy általánosságban miből áll a bérszámfejtési szolgáltatásunk. Felhívjuk figyelmét, hogy szolgáltatásunk egyszerűen és gyorsan a szervezete igényeihez igazítható.

  • Adatgyűjtés és havi bérszámfejtés: bérszámfejtéshez szükséges adatok és dokumentumok átvétele és felülvizsgálata, adók, munkavállalói levonások és hóközi kifizetések számítása a törvényi előírásoknak megfelelően
  • Juttatások és bónuszok kezelése: a juttatások és a bónuszok kiszámítása a kapott információk figyelembe vételével – például egészség- vagy életbiztosítás, nyugdíjprogramok, szabadság, betegszabadság és szülési szabadság alapján
  • Bérjegyzékek kiosztása és adminisztráció: bérjegyzékek elkészítése nyomtatott és jelszóval védett PDF formátumban, vagy az online önkiszolgáló portálon tárolva; fizetési megbízások előkészítése és utalási file elkészítése mind az alkalmazottak, mind a hatóságok vonatkozásában
  • Bérszámfejtési online portál: a munkavállalók egy online portálon keresztül férhetnek hozzá bérjegyzékeikhez és a Hotline rendszerhez, megtervezhetik munkaidejüket, szabadságot kérhetnek, kezelhetik üzleti útjaikat és rendezhetik utazási költségeiket
  • Idő- és jelenlétnyilvántartó portál: munkavállalói nyomon követhetik a ledolgozott munkaidejüket, túlóráikat, a már igénybe vett és fennmaradó szabadságukat, valamint szabadság- és betegszabadsági kérelmet nyújthatnak be vezetőjük felé, kérve ezek jóváhagyását. Az interaktív naptárakon keresztül egyéni / csapattervezés is elvégezhető
  • Hotline támogatás: A bérszámfejtési kérelmek kezelése egy rendkívül kifinomult, átlátható és követhető online jegyrendszeren keresztül történik
  • Törvény által előírt bevallások, jelentések: A bérszámfejtéssel kapcsolatos adóbevallások és  jelentések elkészítése, azok benyújtása a hatóságokhoz, például a Munkaügyi Hivatalhoz, a szociális, társadalom- és egészségbiztosítási hatóságokhoz, a Központi Statisztikai Hivatalhoz és egyéb szervezetekhez, beleértve az e szervezetekkel lebonyolított kommunikációt is.
  • Vezetői jelentések, vezetői jelentések: Rendszeres, előre meghatározott jelentések elkészítése; a cégvezetés által igényelt ad-hoc jelentések elkészítése

Bérszámfejtési szolgáltatás és bérszámfejtési csapatunk

Az Accace Hungary tapasztalt bérszámfejtő csapata havonta 5.000 bérjegyzéket készít, többnyire közepes méretű vállalkozások számára. Szolgáltatásaink a folytonosság, a legmagasabb szintű biztonság, a minőség és környezetvédelmi szempontok alapján megfelelnek az ISO és ISAE szabványoknak.

A nemzetközi bérszámfejtő jelenlétünknek és több évtizedes tapasztalatunknak köszönhetően bérszámfejtési, jelentés készítési és tanácsadási szolgáltatást is tudunk nyújtani – függetlenül szervezete tevékenységi körétől vagy az alkalmazotti létszámtól.

Havi bérszámfejtés és a szakértelem biztosítása

Bérszámfejtési szolgáltatásunkkal garantáljuk a magyar szabályoknak és a különféle törvényi előírásoknak való megfelelést. Tapasztalt bérszámfejtőink munkáját a házon belüli jogi- és adótanácsadó csapatunk támogatja, így minimalizálva az esetleges kockázatokat.

Ügyelünk rá, hogy munkavállalói időben megkapják bérüket

Online bérszámfejtési szolgáltatásunk biztosítja, hogy e feladat folytonossága minden körülmények között megmaradjon – vagyis munkavállalói bére valamint a hatóságok felé fizetendő összegek bármilyen előre nem látott külső körülmény ellenére is kifizetésre kerülhessenek.

Bérzámfejtési- és HR online portál

Önkiszolgáló portál a munkavállalók és a HR csapat számára:nagyobb szabadság, átláthatóság és ellenőrzés

A bérszámfejtési online felhasználói felület

Szervezete korlátlan lehetőségekhez juthat az automatizáció és a folyamatos fejlesztések miatt. Bérszámfejtési és az ehhez kapcsolódó idő- és jelenlétnyilvántartó portálunk egyszerűsíti a munkavállalók feladatait ugyanakkor felhasználói élményt is biztosít.

Munkavállalói bármikor elérhetik portálunkat, amikor szeretnék megtekinteni bérjegyzéküket, használhatják a Hotline rendszert a bérszámfejtő vagy a HR csapattal való kommunikáció során, szabadságot igényelhetnek, megtervezhetik a munkaidejüket, kezelhetik az üzleti utakat és a hozzájuk kapcsolódó költségelszámolásokat.

Mindezeket egy egyszerű, mégis biztonságos és a GDPR szabályoknak megfelelő, védett portálon keresztül tehetik meg. A portál funkciói messze túlmutatnak a szokásos dokumentumkezelésen, bizonyos területekhez pedig jóváhagyási modulok is tartoznak.

Átláthatóság és kontroll

A bérszámfejtési feladatok globális szolgáltatóhoz való kiszervezése nagyobb átláthatóságot és egyszerűbb kontrollt kínál. Egyedi és hatékony szolgáltatási modellünk egyszerűsíti, korszerűsíti és automatizálja a bérszámfejtési folyamatokat. Jelentéseit és riportjait – az online platformok használatával – szinte a feldolgozással egyidejűleg láthatja.

crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram