Kiszervezés

Könyvelés és bérszámfejtés – online!

Számviteli, bérszámfejtési és HR adminisztrációs szolgáltatásaink hatékony megvalósításával arra törekszünk, hogy a pénzügyi és HR csapata a legfőbb stratégiai tevékenységek elvégzésére tudjanak összpontosítani. Teljes körű BPO szolgáltatásaink lehetővé teszik az adminisztratív funkciói minőségének, pontosságának és időszerűségének javítását, valamint a vállalat működésének átláthatóságának növelését úgy, hogy megerősítjük a szervezet jelentéstételi képességét, így tartva a vállalatot a lehető legjobb állapotban.

Az EU TOP 50 regionális outsourcing vállalata közé tartozunk

Az Accace ügyfélkörének 50%-a Fortune 500-as cégekből származik

Ügyfeleink 98%-a biztosan újra szerződne, vagy tovább ajánlana minket 

Támogatjuk partnereink átállását a papír alapú munkavégzésről a teljes körű online ügyvitelre

KOMPETENCIÁNK

  • Proaktív megközelítés az innovációhoz, a fejlődéshez és a megoldásokhoz 
  • Odafigyelünk ügyfeleink igényeire és azok alapján alkalmazzuk szolgáltatásainkat 
  • Garantáltan magas szintű biztonság, szolgáltatásminőség és teljesítmény (ISO 27001:2013 és ISO 9001:2015)

TECHNOLÓGIÁNK

  • Saját fejlesztésű informatikai megoldások, amelyek összekapcsolják szakértelmünket és tapasztalatainkat a legújabb technológiával 
  • Technológiai rugalmasság a kiváló ügyfélélményért 
  • A kockázatok és a feldolgozási hibák minimalizálása az automatizálás pontosságának köszönhetően

KÖZÖSSÉGÜNK

  • Országhatártól függetlenül egységes adatáramlás a gördülékeny folyamat érdekében 
  • Csúcskategóriás megoldások és régre visszanyúló tapasztalat a helyi és nemzetközi piacon 
  • Stabil és átlátható költségek, a könnyű tervezhetőség érdekében 

Online platformunkat úgy terveztük, hogy egyszerűsítse, automatizálja és korszerűsítse a könyveléssel kapcsolatos folyamatokat, csökkentse a papírmunkát és az ezzel járó hibákat, hatékonyabb ellenőrzést és felügyeletet biztosítson, növelje a dokumentumok és a munkafolyamatok átláthatóságát, és egy biztonságos és felhasználóbarát felhőkörnyezetben kezelje az adatokat és a feladatokat. Felhasználóink semmilyen korlátozással nem szembesülnek, mivel a portál bármilyen eszközről elérhető a hét bármely napján.

Digitalizálja a könyvelési dokumentumokat és a munkafolyamatokat

A bejövő számlák hatékonyabb kezelése

Kövesse nyomon a vállalat pénzügyi helyzetét valós időben

Csatlakoztassa a portált közvetlenül a könyvelői szoftveréhez

Az Accace bérszámfejtési és HR-kiszervezési szolgáltatásait úgy alakítottuk ki, hogy az funkcióit tekintve teljes mértékben megfeleljen egy belső bérszámfejtési osztálynak. Ezenkívül az online portál kényelmes önkiszolgáló funkciót kínál, amely lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy számos feladatot maguk is elvégezzenek anélkül, hogy segítséget kellene kérniük a HR osztálytól. Ezen funkciókkal biztosítjuk a hatékonyság növelését.

Az alkalmazottak a portálon keresztül hozzáférhetnek a bérjegyzékeikhez, dokumentumokat küldhetnek a bérszámfejtőknek, rögzíthetik az éves adóbevallási adataikat, igényelhetnek szabadnapot, menedzselhetik az üzleti utakkal kapcsolatos elszámolásokat és rendezhetik az utazási költségeiket. A munkavállalói önkiszolgáló portál használata messze túlmutat a szokásos dokumentumkezelésen és a munkafolyamatokon. A portál modulokat kínál az on- és offboarding folyamatok menedzseléséhez, valamint a munkaidő és jelenlét rögzítéséhez. Ezek mind segítik, egyszerűsítik és átláthatóbbá teszik az adminisztrációs feladatokat, az alkalmazottak teljesítményének kiértékelését, a belső képzések adminisztrációját, a munkavállalói kérdőívek használatát és még sok egyéb más funkciót. 

BÉRSZÁMFEJTÉSI ÜZLETI MODULOK

Payroll data exchange

Pay slips distribution and archive

Payroll inquiry handling

Payroll and HR reporting

HR ADMINISZTRÁCIÓS ÜZLETI MODULOK

HR és személyes fájlok kezelése

Éves adóelszámolások

Béren kívüli juttatások adminisztrációja

Üzleti utazások kezelése

Idő- és jelenlét nyilvántartása

Az alkalmazottak online, egy felhasználóbarát önkiszolgáló felületen keresztül kezelhetik saját jelenlétüket, ahol pontosan nyomon követhető a munkaidő, a túlóra, a kiírt és a megmaradt szabadságok, a távollétek és a betegszabadságok, és mindezek felettesi jóváhagyáshoz köthetőek. A portál interaktív naptárain keresztül akár egyéni, akár csoportos műszak tervezést is készíthetünk.

HR munkatársai értékelni fogják a tényt, hogy a munkaerő munkavégzési idejével és jelenlétével kapcsolatos minden információ egy helyen, 24 órában bárhonnan elérhető, és a legmodernebb adatvédelmi technológiával van biztosítva.

Távollétkezelés: jóváhagyáshoz kötött munkafolyamatok

Műszaktervezés: interaktív naptárak, munkaidő-táblák, nyaralástervezés

Túlóra kezelése

Teljes körű riportok az idő- és jelenlét nyilvántartóról

historycrosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram