Könyvelőiroda nemzetközi lefedettséggel


A modern vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy olyan megbízható könyvelőiroda partnert találjanak, amely biztosítja a jogszabályoknak megfelelő, naprakész és átlátható pénzügyi nyilvántartást. Könyvelőirodánk célja, hogy a törvényi megfelelés mellett stratégiai támogatást is nyújtson ügyfeleinknek.

Könyvelőirodánk főbb szolgáltatásai

  • Az ügyfél számláinak kiállítása, továbbítása és könyvelése
  • Cash pooling: Követelésbehajtás, fizetési felszólítások elkészítése és kézbesítése
  • Főkönyvi könyvelés: házipénztár, utazási költségek, bérfeladások, költségelszámolások, hitelek, befektetések, tőkemozgások stb.
  • Tárgyi eszközök könyvelése, nyilvántartó kartonok vezetése
  • Tartozások kezelése és felügyelete
  • Banki utalások előkészítése, bankszámlakivonatok, házipénztári mozgások könyvelése
  • Cégcsoporton belüli tranzakciók könyvelése
  • Időbeli elhatárolások, céltartalékok, értékvesztések kezelése
  • Devizás tételek átértékelése
  • Jogszabályok által előírt havi/negyedéves/éves adóbevallások elkészítése
  • Éves beszámolók és év végi adóbevallások készítése
  • Auditorok támogatása
  • Standard jelentések összeállítása: főkönyvi kivonat, mérleg, eredménykimutatás, nyitott vevő-ill. szállítóállomány
  • Speciális jelentések –  az ügyfél igényei szerint
  • KSH és MNB jelentések készítése
  • Ellenőrzések során képviselet a hatóságokkal szemben
  • Főkönyvek, adófolyószámlák utólagos rendbetétele, szükség esetén önrevíziók elvégzése
  • Segítségnyújtás az átalakulások számvitelében
  • Devizás könyvvezetés

Könyvelőirodánk folyamatos szolgáltatási

  • Folyamatos könyvelési szolgáltatásA jogszabályban előírt főkönyvek vezetése és karbantartása, könyvelés a törvényi előírásoknak megfelelően, kötelezettségek és követelések kezelése, banki utalások előkészítése, tárgyi eszközök, lízingek és kölcsönök kezelése, készletkezelési- és tanácsadási szolgáltatások
  • Könyvelési jelentések készítésehavi zárás, eredménykimutatás, mérleg, cash flow készítés, a törvényileg előírt jelentések elkészítése és benyújtása a hatóságoknak, jelentések összeállítása a vezetés számára, IFRS standard-ok szerinti jelentések
  • Adómegfelelési szolgáltatásoktársasági adó, áfa regisztrációk és bevallások benyújtása, ÁFA megfelelés és tanácsadás, a helyi adókhoz és ingatlanadókhoz kapcsolódó egyéb adótanácsadás
  • Éves zárási szolgáltatásokéves beszámoló és társasági adóbevallás elkészítése, auditorok támogatása, képviselet az adóhivatallal és egyéb hatósággal szembeni kommunikációban, segítségnyújtás az ellenőrzések során, képviselet az adó- és egyéb ellenőrzések során

Digitalizált, felhőalapú könyvelőiroda

Felhőalapú könyvelési rendszerünk lehetővé teszi a könyvelési, számviteli és jelentéskészítési folyamatok nagymértékű automatizálását. Online portálunk összekapcsolható ügyfeleink vállalatirányítási rendszerével, így a pénzügyi adatok valós időben elérhetők.

Könyvelési megfelelés a helyi előírásoknak

A bonyolult törvényi előírások és a jogszabályok gyors ütemű változása miatt rendkívüli kihívást jelentő és nagyon erőforrásigényes feladat a könyvelés naprakészen tartása. Könyvelési-, számviteli- és riportálási, valamint adózással kapcsolatos szolgáltatásaink garantálják ügyfeleink pénzügyi vezetőinek nyugalmát és a törvényi előírások betartását.

Könyvelési jelentések készítése

Szolgáltatási modellünk – a korszerűsített munkafolyamatainkon keresztül – átláthatóságot, könnyű ellenőrzést és hatékonyságot biztosít szervezetük számára. Megoldásaink egyszerűsítik és egységesítik a jelentések készítését is.

Hatékonyság maximalizálás és alacsonyabb költségek

Felhő-alapú online könyvelési szolgáltatásunk lehetővé teszik a könyvelési-, számviteli- és a jelentés-készítési folyamatok nagymértékű automatizációját. Az online portál és a szervezetük által használt vállalatirányítási rendszer közvetlen integrációjának köszönhetően, portálunk felületén szinte azonnal megjelennek a cégükről készített pénzügyi jelentések.

Számviteli és adózási szolgáltatások – vállalkozása növekedésével összhangban

Számviteli csapatunk és megoldásaink segítik az üzlet növekedéséből adódó kihívások kezelését;  a könyvelési rendszer bevezetésétől kezdve a számviteli munkafolyamatok optimalizálásán és automatizálásán keresztül a magyar és a nemzetközi jelentések készítéséig, a tranzakciós projektek kezeléséig.

Támogatjuk a könyvelés és a folyamatok rendbetételében

  • Megtervezzük könyvelési folyamatait, ellenőrzési rendszereit, irányelveit és eljárásait
  • A törvényi előírásoknak megfelelően felépítjük a könyvelési rendszerét, beállítjuk a jelentések tartalmát, formáját
  • Adóregisztrációk és nyilvántartások készítése ÁFA és egyéb adónemek tekintetében
  • Főkönyvi rendezések és a főkönyvi számlák egyeztetése
  • ERP rendszerek bevezetése (MS Dynamics NAV, SAP, stb.)

A hatékonyságra és a költségmegtakarításra összpontosítva

  • Könyvelési, számviteli és pénzügyi folyamatainak felülvizsgálata és optimalizálása
  • A könyvelés automatizálása és digitalizálása
  • Könyvelési online portál: Könyvelés a felhőben

Tranzakcióinak támogatása komplex tanácsadással

  • Ügyleteinek átvilágítása könyvelési-, számviteli-, pénzügyi-, adózási- és jogi szempontok szerint
  • Transzferár tanácsadás és dokumentáció készítése
  • Nemzetközi IFRS és US GAAP jelentéssel kapcsolatos tanácsadás

Bankszámlával kapcsolatos adminisztrációs és kifizetési szolgáltatásaink

  • Bankszámla nyitás a Cége nevében
  • Hozzáférési jogok beállítása
  • A fizetési megbízások előkészítése és létrehozása
  • Fizetési jóváhagyás a közös engedélyezési jog alapján

Miért válasszon minket könyvelőirodai partnerként?

  • Szakértői csapat nemzetközi tapasztalattal
  • Teljes körű könyvelési és adózási megfelelés
  • Automatizált, felhőalapú folyamatok
  • Iparágspecifikus és testreszabott szolgáltatás
  • Hatósági képviselet, adóellenőrzések támogatása

A teljes körű könyvelési szolgáltatáson kívül átfogó adótanácsadási-, adóbevallási- és egyéb megfelelési szolgáltatásokat is nyújtunk, amely segítségével jelentősen lecsökkenti vállalkozása kitettségét az adó- és pénzügyi ellenőrzéseknek.

Zsuzsanna Ungerné Gyenge
Accounting and Payroll Manager | Partner | Accace Hungary
Kapcsolatfelvétel
crosschevron-rightarrow-leftarrow-right