Vissza a Newsroom-ba
Mailchimp - subscribe form sidebar

Az Accace 2016 szeptemberében ünnepli 10. születésnapját | Press Release

15 szeptember 2016
Ez a cikk
csehszlováklengyelrománukrán
nyelven is elérhető

Budapest, 2016. szeptember 15. – Az Accace 2016 szeptemberében ünnepli 10. születésnapját. A piacon töltött első évtizede alatt a cégnek sikerült a régió legnagyobb outsourcing és tanácsadó cégei közé kerülnie.

A 10 évvel ezelőtt alapított Accace azzal vívott ki elismerést, hogy innovációt és teljesen digitalizált szolgáltatásokat vezetett be a sokak által konzervatívnak gondolt outsourcing és tanácsadói környezetben. Manapság a nemzetközi vállalatok bizalommal fordulnak az Accace-hez, ha megbízható partnert keresnek stratégiai döntéseik támogatására.

Fejlődés

Miután Szlovákiában megalapította az első irodáját, az Accace kilépett a közép-európai régióba, és kevesebb, mint 3 év leforgása alatt sikeresen alapított  irodát további 5 országban, nevezetesen Csehországban, Romániában, Magyarországon, Lengyelországban és Ukrajnában.

Az innováció és a minőségi szolgáltatás iránti elkötelezettség jegyében az Accace fontosnak gondolta, hogy a közép-kelet-európai régión túl is terjeszkedjen, ezért 2013-ban megnyitotta első irodáját Németországban. Az Accace azóta létrehozta európai partnerhálózatát, amelynek segítségével ügyfelei sikeresen valósíthatnak meg azonos folyamatokat mindenütt, ahol működnek. Ennek eredményeként 2016-ban a vállalat ügyfeleinek 98%-a nyilatkozott úgy, hogy adott esetben, ismét szerződést kötne velünk, továbbá más cégeknek is bátran ajánlja az Accace szolgáltatásait.

Napjainkban az Accace több mint 20 országban kínál szolgáltatásokat ügyfeleinek, 7 saját irodáján és európai partnerhálózatán keresztül.

Tények és adatok

Az Accace a sikert elkötelezett ügyfeleinek és alkalmazottainak köszönheti

Első 10 éve alatt az Accace meghaladta a várakozásaimat. Ez a fontos mérföldkő és a siker, amit az első években elértünk, csak további bővülésre sarkall bennünket, és arra, hogy a vállalatot globális szintre emeljük a következő 10 évben. A módszereink nem mindig szokványosak a kiszervezési és tanácsadási üzletágban, de a digitalizálás és a folyamat-automatizálás korában helyesnek bizonyultak.” – Jiří Majer, az Accace vezérigazgatója.

Az Accace nem lenne ma ez a cég, ha nem lennének elkötelezett és innovatív ügyfelei és alkalmazottai. Köszönhetően remek és nyitott gondolkodású dolgozóinak, akik szükség esetén nem félnek attól, hogy szabályokat alkossanak vagy változtassanak meg, illetve hogy vállalkozóként lépjenek fel és döntéseket hozzanak egy állandó kihívást jelentő iparágban. Az Accace elérte alapvető célját: innovációval javítja a kínált szolgáltatás minőségét és az emberek életét.

Sikerült létrehozni az ügyfelek és az alkalmazottak nagy közösségét azzal a stratégiánkkal, hogy lojálisak és elkötelezettek vagyunk feléjük. Nem hagytuk őket cserben a pénzügyi válság idején, vagy bármilyen más személyes vagy üzleti válságban, és ők is mellettünk maradtak, amikor nehéz idők jártak felettünk.

Ezért szeretnék köszönetet mondani, és biztosítani Őnöket, hogy 10 év múlva is ott fogunk állni Őnök mellett, mindig keményen fogunk dolgozni, hogy közösségünkben értéket teremtsünk személyes és üzleti szinten egyaránt.” – Jiří Majer, az Accace vezérigazgatója.

Jiří szerint manapság minden vállalkozás számára nagyon fontos, hogy rugalmasan reagáljon az új piaci kihívásokra és azokat lehetőségekké formálja. Az Accace-t a szolgáltatási hatékonyság növelését célzó erőfeszítések hajtják. A hagyományos outsourcing cégektől eltérően az Accace saját, egyedi informatikai megoldásokat fejleszt, biztosítva, hogy a cég és ügyfelei minden belső folyamatukat hatékonyan tudják kezelni.

Mailchimp - subscribe form sidebar
crosschevron-leftarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram