INGYENES HOZZÁFÉRÉS
Jogszabályi frissítéseink megkönnyítik az Ön vállalkozását érintő legújabb változások figyelemmel kísérését. Kérje a legfrissebb szakmai cikkeinket és véleményeinket, tippjeinket, tanulmányainkat, regionális áttekintéseinket és közelgő eseményeinket, valamint a legfrissebb Accace híreket egyenesen a postafiókjába.
Tekintse meg szakmai cikkeinket a Newsroom-ban!
Csakis olyan releváns információkat küldünk Önnek, amelyek véleményünk szerint érdekelhetik, míg személyes adatait az adatvédelmi irányelveink és a GDPR nyilatkozatunknak.
Nem tud feliratkozni? Próbálja ki ezt az oldalt.
Amikor Paul Gauguin megalkotta a Honnan jövünk? Kik vagyunk? Hová megyünk? című művét 1898-ban (a jobb oldali képen), olyan kérdéseket fogalmazott meg, amelyek az emberiség történelme során újra vissza-visszatértek. Ezek a kérdések azonban nem csak az egyének, filozófusok vagy művészek számára fontosak, hanem minden ambiciózus szervezet középpontjában is állnak – akárcsak az Accace-nél.
Idén szeptemberben, amikor cégünk 17. születésnapját ünnepeljük, itt az ideje, hogy elgondolkodjunk azon, honnan indultunk, hol állunk most, és merre tartunk. Gauguin művéhez hasonlóan az elmúlt tizenhét év során megtett utunk is egy kihívásokkal, sikerekkel és megújulással teli út volt, de a nehézségek során is rendületlenül tartottuk magunkat a mottónkhoz: mindig „egy lépéssel előrébb járni”.
Szerény kezdeteinktől fogva az iparág jelenlegi vezető pozíciójáig mindig következetesek és elkötelezettek voltunk. Nem tétlenül vártuk a jövőt, hanem folyamatosan előre tervezünk és számítunk a változásokra. Nem csak reagálunk a problémákra, hanem le is győzzük azokat. Sikertörténetünk nem csupán a BPO és a tanácsadói szolgáltatások bonyolult világában való eligazodásról, hanem egy világszemléletről is szól.
Tekintsd meg eddigi eredményeinket és jövőbeni terveinket.
2006 | Az Accace megnyitja első irodáját Szlovákia fővárosában, Pozsonyban, amelyet Jiří Majer alapított |
2007 | Irodák létesítése a Cseh Köztársaságban, Romániában és Ukrajnában |
2008 | Iroda nyílik Magyarországon Az Accace a Microsoft partnere lesz |
2009 | Iroda nyílik Lengyelországban |
2010 | Második iroda nyílik a Cseh Köztársaságban |
2011 | |
2012 | Csoportos ISO minősítés megszerzése |
2013 | Iroda nyílik Németországban |
2014 | A TULIP, a saját fejlesztésű számviteli, bérszámfejtési és tanácsadói megoldásunk bevezetése |
2016 | Harmadik iroda nyílik a Cseh Köztársaságban Az Accace 4 új partnert nevez ki |
2017 | Az UNIJA-val való stratégiai partnerségünknek köszönhetően hat új országgal bővült a helyszíneink száma |
2018 | Az Accace bemutatja új küldetését, jövőképét és értékeit Az Accace Slovakia elindítja a #accacelife nonprofit szervezetet |
2019 | Az Accace Circle elindítása Az Aces, a belső díjátadó ünnepségünk elindítása Új közös vállalkozás Dél-Afrikában Új fióktelep Oroszországban Az Emil robot bevezetése a Cseh Köztársaságban az ÁFA-bevallások teljes körű feldolgozása érdekében |
2020 | Mihaela Pašek-Virlan kinevezése új vezérigazgatóvá Globális eShop platformunk elindítása Második iroda nyílik Szlovákiában |
2021 | Új közös vállalat az Egyesült Királyságban A SocioRating, a vállalati vitalitást mérő eszközünk bevezetése Az Optiomat, a munkavállalói részvényopciós tervek automatizálására szolgáló eszköz bevezetése A robot Béďa bevezetése a Cseh Köztársaságban az adattárolók kezelésére, az üzenetek letöltésére és rendezésére, a robot Pepa az ÁFA-bevallások teljes körű feldolgozására, valamint a robot VISA a HÉA-bevallások teljes körű feldolgozására, beleértve az ellenőrzést és az összefoglaló jelentéstételt is |
2022 | A márkanévváltás és a technológia, a közösség, a kompetencia és az egy lépéssel előrébb járás mint fő erősségeink megteremtése Harmadik iroda nyílik Szlovákiában Oroszországi fióktelepünk bezárása A Legal Systems s.r.o. felvásárlása a jogi folyamatok forradalmasításának következő lépéseként A Book!t és az EWA bevezetése a közös asztalfoglalás és a korai bérhozzáférés érdekében A fizetésképtelenségi nyilvántartás automatikus ellenőrzésére és a státuszváltozásokról szóló értesítések küldésére szolgáló robot Dluhoš, valamint a természetes személyek adóbevallásainak elkészítésére szolgáló robot Max bevezetése a Cseh Köztársaságban |
2023 | Az Accace Circle üzleti közösségünknek és partnereinknek köszönhetően több mint 50 joghatóságot fedtünk le Az AceOn, az induló vállalkozásoknak szóló nemzetközi gyorsító programunk elindítása Az Accace Office, az ügyfeleket és kollégákat összekötő digitális irodai platform elindítása |
Mihaela Pašek-Virlan vezérigazgatónk bepillantást enged az Accace történetébe, a technológiavezérelt megközelítésünkbe és az egyedülálló vállalati kultúránkba, valamint az Accace szerény kezdeteiről mesél, és megosztja a lényeget arról, hogy mit jelent mindig „egy lépéssel előrébb járni” az üzleti életben.
Sok éve dolgozik az Accace-nél, milyen volt a cég a kezdetekben?
Jiří Majer 2006-ban alapította a céget, alapvetően egy butik cégként. Én 2007-ben csatlakoztam. A Cseh Köztársaságban és Szlovákiában körülbelül 40-50 emberrel dolgoztunk, később néhány emberrel bővültünk Romániában, Magyarországon és a környező országokban de még mindig mindenkit név szerint ismertünk, évente egyszer-kétszer mindenkit egy terembe tudtunk ültetni. Most már nem ilyen egyszerű a helyzet, hiszen több mint 800 szakemberünk van (az üzleti közösségünkkel együtt ez több mint 2500 szakember), és több mint 50 országban nyújtunk szolgáltatást. Ez már hatalmas méret, legalábbis számunkra, egy KKE-ben induló kis cég számára.
Az Accace a kezdetektől fogva „egy lépéssel előttünk járt”?
Azt hiszem, igen. A legelején, mivel nagyon közel álltunk az ügyfeleinkhez, azért bővültünk, mert az ügyfél odajött hozzánk, és azt mondta: „Nem, nem, nem: „Szükségem van erre a joghatóságra, szükségem van erre a régióra, szükségem van ugyanarra a megközelítésre. Gyere és segíts nekünk”. De ez lehetetlen lett volna proaktív gondolkodásmód nélkül megoldani, anélkül, hogy készen álltunk volna a következő lépésre.
Másrészt mindig is nagy hangsúlyt fektettünk a technológiára. Még azt is ki merem jelenteni, hogy a régióban és a mi iparágunkban trendteremtők voltunk. Sok évvel ezelőtt kezdtük el a Tulip-pal és más eszközeinkkel az összes szakmai szolgáltatásunk nyújtását: a könyvelésben az OCR-rel és az előkönyveléssel, a bérszámfejtésben pedig az ügyfelekkel való kommunikációval, az ügyfelek HRM rendszerei és az általunk használt bérszámfejtő motorok közötti integrációval – ez olyasmi, amibe már sok évvel azelőtt beruháztunk, hogy ez standarddá vált volna az iparágban. Tehát igen, úgy gondolom, hogy már a kezdetektől fogva „egy lépéssel előrébb jártunk”.
Az Accace mára proaktív partnerré nőtte ki magát, amely segít a vállalkozásoknak abban, hogy hatékonyabban működjenek, és a világ bármely pontján határok nélkül terjeszkedhessenek intelligens megoldásokkal, kézhez kapva a globális növekedéshez szükséges eszközöket és olyan tehetséges munkavállalókat, akik úgy kezelik az ügyfelek igényeit, mintha a sajátjaik lennének.