Vissza a Newsroom-ba
Mailchimp - subscribe form sidebar

17 év Accace: A múltunk, jelenünk és jövőnk | Press release

25 szeptember 2023
Ez a cikk
nyelven is elérhető
Forrás: Wikipedia

Amikor Paul Gauguin megalkotta a Honnan jövünk? Kik vagyunk? Hová megyünk? című művét 1898-ban (a jobb oldali képen), olyan kérdéseket fogalmazott meg, amelyek az emberiség történelme során újra vissza-visszatértek. Ezek a kérdések azonban nem csak az egyének, filozófusok vagy művészek számára fontosak, hanem minden ambiciózus szervezet középpontjában is állnak – akárcsak az Accace-nél.

Idén szeptemberben, amikor cégünk 17. születésnapját ünnepeljük, itt az ideje, hogy elgondolkodjunk azon, honnan indultunk, hol állunk most, és merre tartunk. Gauguin művéhez hasonlóan az elmúlt tizenhét év során megtett utunk is egy kihívásokkal, sikerekkel és megújulással teli út volt, de a nehézségek során is rendületlenül tartottuk magunkat a mottónkhoz: mindig „egy lépéssel előrébb járni”.

Szerény kezdeteinktől fogva az iparág jelenlegi vezető pozíciójáig mindig következetesek és elkötelezettek voltunk. Nem tétlenül vártuk a jövőt, hanem folyamatosan előre tervezünk és számítunk a változásokra. Nem csak reagálunk a problémákra, hanem le is győzzük azokat. Sikertörténetünk nem csupán a BPO és a tanácsadói szolgáltatások bonyolult világában való eligazodásról, hanem egy világszemléletről is szól.

Tekintsd meg eddigi eredményeinket és jövőbeni terveinket.

Utunk a mai napig

2006 Az Accace megnyitja első irodáját Szlovákia fővárosában, Pozsonyban, amelyet Jiří Majer alapított
   
2007 Irodák létesítése a Cseh Köztársaságban, Romániában és Ukrajnában
   
2008 Iroda nyílik Magyarországon
Az Accace a Microsoft partnere lesz
   
2009 Iroda nyílik Lengyelországban
   
2010 Második iroda nyílik a Cseh Köztársaságban
   
2011
Az Interbook Kft. felvásárlása Magyarországon
   
2012 Csoportos ISO minősítés megszerzése
   
2013 Iroda nyílik Németországban
   
2014 A TULIP, a saját fejlesztésű számviteli, bérszámfejtési és tanácsadói megoldásunk bevezetése
   
2016 Harmadik iroda nyílik a Cseh Köztársaságban
Az Accace 4 új partnert nevez ki
   
2017 Az UNIJA-val való stratégiai partnerségünknek köszönhetően hat új országgal bővült a helyszíneink száma
   
2018 Az Accace bemutatja új küldetését, jövőképét és értékeit
Az Accace Slovakia elindítja a #accacelife nonprofit szervezetet
   
2019 Az Accace Circle elindítása
Az Aces, a belső díjátadó ünnepségünk elindítása
Új közös vállalkozás Dél-Afrikában
Új fióktelep Oroszországban
Az Emil robot bevezetése a Cseh Köztársaságban az ÁFA-bevallások teljes körű feldolgozása érdekében
   
2020 Mihaela Pašek-Virlan kinevezése új vezérigazgatóvá
Globális eShop platformunk elindítása
Második iroda nyílik Szlovákiában
   
2021 Új közös vállalat az Egyesült Királyságban
A SocioRating, a vállalati vitalitást mérő eszközünk bevezetése
Az Optiomat, a munkavállalói részvényopciós tervek automatizálására szolgáló eszköz bevezetése
A robot Béďa bevezetése a Cseh Köztársaságban az adattárolók kezelésére, az üzenetek letöltésére és rendezésére, a robot Pepa az ÁFA-bevallások teljes körű feldolgozására, valamint a robot VISA a HÉA-bevallások teljes körű feldolgozására, beleértve az ellenőrzést és az összefoglaló jelentéstételt is
   
2022 A márkanévváltás és a technológia, a közösség, a kompetencia és az egy lépéssel előrébb járás mint fő erősségeink megteremtése
Harmadik iroda nyílik Szlovákiában
Oroszországi fióktelepünk bezárása
A Legal Systems s.r.o. felvásárlása a jogi folyamatok forradalmasításának következő lépéseként
A Book!t és az EWA bevezetése a közös asztalfoglalás és a korai bérhozzáférés érdekében
A fizetésképtelenségi nyilvántartás automatikus ellenőrzésére és a státuszváltozásokról szóló értesítések küldésére szolgáló robot Dluhoš, valamint a természetes személyek adóbevallásainak elkészítésére szolgáló robot Max bevezetése a Cseh Köztársaságban
   
2023 Az Accace Circle üzleti közösségünknek és partnereinknek köszönhetően több mint 50 joghatóságot fedtünk le
Az AceOn, az induló vállalkozásoknak szóló nemzetközi gyorsító programunk elindítása
Az Accace Office, az ügyfeleket és kollégákat összekötő digitális irodai platform elindítása

Vezérigazgatónk szemszögéből

Mihaela Pašek-Virlan vezérigazgatónk bepillantást enged az Accace történetébe, a technológiavezérelt megközelítésünkbe és az egyedülálló vállalati kultúránkba, valamint az Accace szerény kezdeteiről mesél, és megosztja a lényeget arról, hogy mit jelent mindig „egy lépéssel előrébb járni” az üzleti életben.

Sok éve dolgozik az Accace-nél, milyen volt a cég a kezdetekben?

Jiří Majer 2006-ban alapította a céget, alapvetően egy butik cégként. Én 2007-ben csatlakoztam. A Cseh Köztársaságban és Szlovákiában körülbelül 40-50 emberrel dolgoztunk, később néhány emberrel bővültünk Romániában, Magyarországon és a környező országokban de még mindig mindenkit név szerint ismertünk, évente egyszer-kétszer mindenkit egy terembe tudtunk ültetni. Most már nem ilyen egyszerű a helyzet, hiszen több mint 800 szakemberünk van (az üzleti közösségünkkel együtt ez több mint 2500 szakember), és több mint 50 országban nyújtunk szolgáltatást. Ez már hatalmas méret, legalábbis számunkra, egy KKE-ben induló kis cég számára.

Az Accace a kezdetektől fogva „egy lépéssel előttünk járt”?

Azt hiszem, igen. A legelején, mivel nagyon közel álltunk az ügyfeleinkhez, azért bővültünk, mert az ügyfél odajött hozzánk, és azt mondta: „Nem, nem, nem: „Szükségem van erre a joghatóságra, szükségem van erre a régióra, szükségem van ugyanarra a megközelítésre. Gyere és segíts nekünk”. De ez lehetetlen lett volna proaktív gondolkodásmód nélkül megoldani, anélkül, hogy készen álltunk volna a következő lépésre.

Másrészt mindig is nagy hangsúlyt fektettünk a technológiára. Még azt is ki merem jelenteni, hogy a régióban és a mi iparágunkban trendteremtők voltunk. Sok évvel ezelőtt kezdtük el a Tulip-pal és más eszközeinkkel az összes szakmai szolgáltatásunk nyújtását: a könyvelésben az OCR-rel és az előkönyveléssel, a bérszámfejtésben pedig az ügyfelekkel való kommunikációval, az ügyfelek HRM rendszerei és az általunk használt bérszámfejtő motorok közötti integrációval – ez olyasmi, amibe már sok évvel azelőtt beruháztunk, hogy ez standarddá vált volna az iparágban. Tehát igen, úgy gondolom, hogy már a kezdetektől fogva „egy lépéssel előrébb jártunk”.

Az Accace mára proaktív partnerré nőtte ki magát, amely segít a vállalkozásoknak abban, hogy hatékonyabban működjenek, és a világ bármely pontján határok nélkül terjeszkedhessenek intelligens megoldásokkal, kézhez kapva a globális növekedéshez szükséges eszközöket és olyan tehetséges munkavállalókat, akik úgy kezelik az ügyfelek igényeit, mintha a sajátjaik lennének.

Mailchimp - subscribe form sidebar
crosschevron-leftarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram