Vissza a Newsroom-ba
ADÓZÁSI SEGÉDLET
Olvasson tovább
Mailchimp - subscribe form sidebar

A back office működésének felhőbe történő áthelyezése | weBlog

17 augusztus 2020
Ez a cikk
nyelven is elérhető

A COVID-19 vírus helyzet széles körű változásokat okozott, amelyek jelentős módon tették próbára a legtöbb vállalkozást, mivel hetek vagy akár napok alatt kellet a helyszíni munkavégzésre berendezkedett szervezeteket távolról történő munkavégzésre átszervezni. A felmerülő üzleti kihívásokkal szembesülve nyilvánvalóvá vált, hogy a túlélés (vagy akár a felépülés és az újra normális állapotba való visszatérés) kulcsa az agilitás és a rugalmasság, amelyek nélkülözhetetlennek bizonyultak a szükséges változtatások zökkenőmentes végbemeneteléhez. Ez igaz a cég összes működési szegmensére, ideértve a back office tevékenységeket is.

Az elkerülhetetlen gondolkodásmód váltás

A back office létfontosságú szerepet játszik minden társaság működésében, függetlenül attól, hogy milyen méretű vagy milyen típusú vállalkozásról van szó. Azok a szervezetek, amelyek már előbb megkezdték a digitális átalakulást – digitalizálást, automatizálást és a back office folyamatok online térbe való áthelyezését – képesek voltak hatékonyabban reagálni a közelmúltbeli kihívásokra. Azon cégek, amelyekben a back office munkája továbbra is papírmunka alapú, helyszíni rendszereken és a helyszíni személyzet jelenlétén alapul, rengeteg nehézséggel szembesültek, és valószínűleg jelenleg is küzdenek a túlélésért.

A back office felhőbe történő áthelyezése villámgyorsan elengedhetetlenné vált, és számos szervezetben első napirendi ponttá vált, mivel ez a megoldás kétségtelen előnyökkel rendelkezik. Azok a vállalatok, amelyek eddig haboztak megtenni ezt a lépést, valószínűleg hamarosan meggondolják magukat, csak a tovább lépéshez szükséges megfelelő időzítésről kell dönteniük, hogy megkezdjék az útjukat a teljesen digitálisan történő munkavégzés felé. Ahonnan ráadásul úgy tűnik, hogy nem is érdemes visszaútat keresni.

A cloud office-al szemben támasztott magas elvárások

A felhőalapú back office iránti elvárások messze túlmutatnak a távoli munkavégzés biztosításán. Az egyszerűsített és korszerűsített folyamatok, az automatizálás fokozása, a hatékonyság és a termelékenység növekedése csak néhány lehet a legfontosabb tényezők közül, a jelentős költségmegtakarításokon kívül, mivel a felhőalapú megoldások általában szignifikánsan kevesebbe is kerülnek.

A back office funkciók széles skálájához, mint például pénzügyek és számvitel, bérszámfejtés és HR adminisztráció, munkaidőnyilvántartás, sőt az utazási és egyéb költségek kezelése számára a legfőbb kihívások a hatékonysággal, pontossággal, időszerűséggel és hozzáférhetőséggel kapcsolatosak, nem beszélve egy összetett és sebezhető informatikai rendszer biztonságos üzemeltetésének nehézségeiről. A biztonság különösen akkor kerül a figyelem középpontjába, amikor egy szervezet egy nagykiterjedésű ERP-rendszerrel rendelkezik, ahova az online alkalmazások és a web-alapú eszközök jelentős méretű készlete van integrálva.

Portál megoldásaink bemutatása

Az Accace már régóta rálépett a saját digitális átalakulásunk felé vezető útra. A BPO területén szerzett tapasztalatainkat és a legújabb felhőalapú technológiákat ötvözve fejlesztettünk ki egy online platformot, amely integrálja a számvitelt, a jelentéseket, a bérszámfejtést és a HR adminisztrációt, a munkaidőnyilvántartást és más egyéb tetszőleges funkciókat vagy modulokat, ezáltal széles helyet biztosítva a folyamatok optimalizálására digitalizáláson, automatizáláson és a gépi feldolgozáson keresztül.

Platformjaink használatakor és a jelenlegi rendszerkörnyezetbe történő beillesztésükkor nincsenek nehézségek, nincs szükség telepítésre majd folyamatos frissítésekre, mindezt úgy, hogy jelentős beruházások történnének a vállalaton belül már működő általános rendszerek korszerűsítésének céljából. Ezenkívül a meglévő rendszerekkel való integráció megnöveli a jelentéstételi megbízhatóságot és automatizált jelentési funkciót biztosít valós idejű adatokhoz való hozzáféréssel.

A felhő-alapú számviteli, bérszámfejtési és HR megoldásaink kínálatát kibővítettük a teljeskörű BPO-szolgáltatásokkal, beleértve az IT biztonsági menedzsmentet, -karbantartást és felhasználói támogatást is. Tudjon meg többet megoldásainkról és arról, hogy miként használhatja fel azokat a szervezete javára.

Helyezze át könyvelését a felhőbe

Gondolja újra a folyamatait: Egyszerűsítse, automatizálja és korszerűsítse a könyvelési folyamatokat a szervezetében

Legyen teljesen digitális: Helyezze át a teljes dokumentumkezelést a felhőbe, legyen papírmentes és kezelje feladatait a választott eszközéről, bármilyen napszakban

Teljes mértékű rálátás: Hatékonyabb irányítás a könyvelési műveletek felett

Hogyan segíthet portálunk?

A felhőn keresztül bármikor és bárhonnan elérhető adatok és dokumentumok: összetett felhasználói és hozzáférhetői jogosultságok – csak megtekintési és/vagy szerkesztői jogosultságok

Digitalizálja könyvelési dokumentumait: web alapú, integrált scanner használata papír alapú dokumentumokhoz, OCR és validálási rendszer, EDI vagy PDF formátumú dokumentumokhoz

Építse ki munkafolyamatait melyek megfelelnek az igényeinek: feladatok, szerepkörök, határidők, egy- vagy többszintű jóváhagyási folyamat hozzárendelése

Vállalata pénzügyi helyzetének folyamatos monitorozása valós időben: hozzáférés valód idejű adatokhoz, kifizetések, költségek, bevételek vagy egyéb igény alapján beállított KPI-ok

Frissítés felhő alapú ERP-re: a portál egyetlen felületet biztosít a könyveléshez, közvetlenül kapcsolódva szoftveréhez és az ERP-rendszeréhez

Ne késsen le egyetlen határidőről sem: email értesítések befejezett vagy függőben lévő feladatokról, tevékenységi napló

Intézze bérszámfejtését felhő alapú portálunkon

Egyszerűsítsen és automatizáljon: Fejlessze bérszámfejtési és HR-folyamatait, igazítsa pontosan az igényeihez mérten az összes munkafolyamatot

Legyen vállalkozása papírmentes: Helyezze át a teljes dokumentációját a felhőbe, hogy bármikor, bármilyen eszközről hozzáférhessen minden szükséges adathoz

Tartsa a kapcsolatot virtuálisan a kollegákkal és alkalmazottakkal: A portálunk segítségével az alkalmazottak és a HR-csapatok online tarthatják a kapcsolatot és egy önkiszolgáló felületen kezelhetik a feladataikat

Hogyan segíthet portálunk?

Bérszámfejtési felület
Bérszámfejtési adatcsere
Bérjegyzékek kiküldése
Bérszámfejtéssel kapcsolatos kérdések kezelése online ticket rendszeren keresztül
Bérjegyzékek és dokumentumok archiválása
Bérszámfejtési és HR riportok

HR adminisztrációs felület
HR és személyes iratok kezelése
Szerződések és munkaviszonnyal kapcsolatos dokumentációk
Éves adóbevallások kezelése
Juttatások adminisztrációja
Üzleti utazások kezelése és a költségek elszámolása
Munkaidőnyilvántartás

Önkiszolgáló felület
Kezelje ügyeit biztonságban, online: személyre szabott, felhasználóbarát és egyszerű kezelőfelület

Teljes áttekintés
Férjen hozzá valós idejű bérszámfejtési és HR adatokhoz és riportokhoz bármikor, amikor éppen szüksége van rájuk

Gyors és zökkenőmentes

A platformot úgy terveztük meg, hogy lehetővé tegye bizonyos folyamatok és back office feladatok feltöltését a vállalatban működő jelenlegi rendszerekből, azokat a felhőalapú környezetbe áthelyezve. A felhőportál telepítése a kiválasztott funkcionális lehetőségekhez nem feltétlenül jelenti a meglévő folyamatok és informatikai rendszerek működésének megszakítását vagy összetett változtatást azokon – és így nem növeli az informatikai kockázatokat. A platform bármilyen területen működő vállalat számára felhasználható, mivel szinte teljesmértékben testreszabható. A legtöbb esetben az átállás csak néhány hetet vagy hónapot vesz igénybe- ellentétben a teljes helyszíni ERP-átalakítási projektekkel, amelyek akár évekig is eltarthatnak.

ADÓZÁSI SEGÉDLET
Olvasson tovább
Mailchimp - subscribe form sidebar
pencilcloud-uploaduserslocationbubblesynclinkcrosschevron-leftarrow-leftarrow-rightcheckmark-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram