INGYENES HOZZÁFÉRÉS
Jogszabályi frissítéseink megkönnyítik az Ön vállalkozását érintő legújabb változások figyelemmel kísérését. Kérje a legfrissebb szakmai cikkeinket és véleményeinket, tippjeinket, tanulmányainkat, regionális áttekintéseinket és közelgő eseményeinket, valamint a legfrissebb Accace híreket egyenesen a postafiókjába.
Tekintse meg szakmai cikkeinket a Newsroom-ban!
Csakis olyan releváns információkat küldünk Önnek, amelyek véleményünk szerint érdekelhetik, míg személyes adatait az adatvédelmi irányelveink és a GDPR nyilatkozatunknak.
Nem tud feliratkozni? Próbálja ki ezt az oldalt.
Accace Magyarország » Tanácsadás » Céges és irodai szolgáltatások » Back office szolgáltatások
Kezelje irodái asztal- és parkolóhely foglalását egy helyen és hatékonyan, adminisztratív teher nélkül. A back office szolgáltatásaink leegyszerűsítik és egyértelművé teszik a közös használatú helyiségek kezelését egy praktikus webes alkalmazás formájában, amely bármikor, bármilyen eszközről elérhető.
Az elmúlt években a legtöbb iroda már áttért a hibrid munkamodellre. Célunk egy olyan megoldás létrehozása, amely nemcsak nekünk, hanem ügyfeleink számára is lehetővé teszi a közös irodai munkaállomások és parkolóhelyek hatékony és azonnali foglalhatóságát. Egy önkiszolgáló funkcióval és egyszerű beállításokkal rendelkező online foglalási rendszert fejlesztettünk, amely bármilyen igényhez alkalmazkodik – függetlenül a kezdő vállalkozások, kis- és középvállalkozások, valamint a nagyvállalatok eltérő igényeitől.
Az online foglalási rendszerünk 3 egyszerű lépésben működik:
Szabadítson fel munkaerő kapacitást a megosztott helyiségekkel kapcsolatos adminisztratív háttérmunkából, hogy munkavállalói több időt fordíthassanak az igazán fontos feladatokra:
Munkavállalói a következőkből profitálhatnak:
Szolgáltatásunk és a hozzá tartozó megbeszélések, valamint a teljes implementációs folyamat angol nyelven történik.