Back office szolgáltatások

Kezelje irodái asztal- és parkolóhely foglalását egy helyen és hatékonyan, adminisztratív teher nélkül. A back office szolgáltatásaink leegyszerűsítik és egyértelművé teszik a közös használatú helyiségek kezelését egy praktikus webes alkalmazás formájában, amely bármikor, bármilyen eszközről elérhető.

Közös irodai asztal- és parkolóhely menedzsment az online foglalási rendszerünkön keresztül

Az elmúlt években a legtöbb iroda már áttért a hibrid munkamodellre. Célunk egy olyan megoldás létrehozása, amely nemcsak nekünk, hanem ügyfeleink számára is lehetővé teszi a közös irodai munkaállomások és parkolóhelyek hatékony és azonnali foglalhatóságát. Egy önkiszolgáló funkcióval és egyszerű beállításokkal rendelkező online foglalási rendszert fejlesztettünk, amely bármilyen igényhez alkalmazkodik – függetlenül a kezdő vállalkozások, kis- és középvállalkozások, valamint a nagyvállalatok eltérő igényeitől.

Az online foglalási rendszerünk 3 egyszerű lépésben működik:

  • Jelentkezzen be a webes alkalmazásba asztali-, mobil- vagy más okos eszközéről
  • Válasszon ki egy szabad helyet a rendelkezésre álló irodában vagy parkolóban
  • Adja meg a foglalás dátumát és időpontját, majd erősítse meg a foglalását

Csökkentse vállalata adminisztratív terheit

Szabadítson fel munkaerő kapacitást a megosztott helyiségekkel kapcsolatos adminisztratív háttérmunkából, hogy munkavállalói több időt fordíthassanak az igazán fontos feladatokra:

  • Szabaduljon meg az irodahelyfoglalással és a közös parkolóhelyekkel kapcsolatos adminisztrációs és kommunikációs feladatoktól
  • Férjen hozzá az irodák és parkolóhelyek kihasználtságának és kapacitásának áttekintéséhez és ehhez kapcsolatos riportokhoz
  • Takarítson meg időt és pénzt az irodahelyek esetleges átszervezésével vagy a kapacitás növelése érdekében történő költözéssel vagy parkolóhely bérléssel.

A megérdemelt szabadság és rugalmasság

Munkavállalói a következőkből profitálhatnak:

  • Modern és praktikus foglalási rendszer
  • Áttekinthető mely Kollégák vannak (lesznek) jelen az irodában a megadott napon és időpontban
  • Egyszerű módja annak, hogy az egész csapat egy helyen és egy időben találkozzon
  • Felhasználóbarát technológia, amely lehetővé teszi, hogy mindössze 3 lépésben és azonnal lefoglalják munkaállomásukat és/vagy parkolóhelyüket.

Szolgáltatásunk és a hozzá tartozó megbeszélések, valamint a teljes implementációs folyamat angol nyelven történik.

Nagy Norbert
Senior Marketing Specialist | Accace Hungary
Kapcsolatfelvétel
crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram