COVID-19: Támogatjuk Önt, most is

Tájékozódjon velünk | Maradjon biztonságban online szolgáltatásainkkal
  • MARADJON BIZTONSÁGBAN ONLINE SZOLGÁLTATÁSAINKKAL
  • TÁJÉKOZÓDJON VELÜNK
  • SEGÍTÜNK A VÁLTOZÁSOK HATÁSAINAK KEZELÉSÉNEK

Annak ellenére, hogy a helyi hatóságok által elfogadott jogalkotási intézkedések célja a vállalkozások támogatása, ezek sok esetben zavart és félreértést okozhatnak. Ezen komplex intézkedések megértése nem csak időigényes, hanem a hatásaik felmérése és implementálása értékes erőforrásokat emészthetnek fel. Adó-, jogi-, munkajogi- és informatikai szakértőink figyelemmel kísérik azon jogszabályi változásokat amelyek érinthetik vállalkozását, és segítenek a kockázatok minimalizálásába, a lehetőségek felismerésében.

A jogszabályi változások és hatásaik figyelemmel kísérése

Elemzések és eseti adózási-, jogi- és üzleti tanácsadás

Adózási követelmények betartása az új benyújtási határidőn belül

Foglalkoztatási és munkajogi kérdések megoldása

A társaság jogi helyzetében bekövetkező változások feldolgozása

Online kommunikációs biztonság kezelése

Üzleti átalakulás válság idején

Megfelelő online megoldások tervezése a távoli munka kihívásainak kezelésére

Ahogy egyre több országban mélyül el a válság, a helyi hatóságok számos jogszabályi intézkedést és változást vezetnek be, így igyekezve átsegíteni a vállalkozásokat ebben a nehéz időszakban és felkészítve őket a jövő nehézségeire. Adó-, jogi-, munkajogi- és számviteli szakértőink napi szinten nyomon követik a jogszabályi változásokat, összegyűjtik és publikálják azon releváns módosításokat amelyek érinthetik mind a munkavállalókat és a munkáltatókat, így Ön első kézből és megbízható forrásból tájékozódhat a vállalkozásokat érintő legfrissebb ügyekben.

Válságellenes intézkedések a gazdaságra gyakorolt hatás csökkentésére

Új adóbevallási és benyújtási feltételek és határidők

A szociális és egészségbiztosítási járulékok feltételei

Foglalkoztatási és munkajogi változások, rendkívüli foglalkoztatást megőrző intézkedések

Üzleti szempontok és a szerződéses kötelezettségek nem teljesítése

Új feltételek a vállalkozások kamatmentes hiteleire

Napjainkban sok vállalkozás számára a legnagyobb kihívást jelentő szempont a távoli munkavégzés bevezetése és irányítása, beleértve az összes feladat és munkafolyamat fontosságát, a fizikai dokumentumkezelés alternatív módjait és a távoli kommunikáció csatornáit. Számos vállalat nagyon korlátozott időn belül és erőforrással kénytelen papírmentes megoldásokra váltani, ami sok esetben a teljes működést megváltoztathatja.

Mint egy fejlett BPO szolgáltatásokat kínáló vállalat, az Accace évek óta készen áll számviteli-, adóügyi-, jogi-, bérszámfejtési- és HR szolgáltatásokkal támogatni Önt – mindezt teljesen online. A virtuálisan elérhető megoldásaink biztonságban tartják Önt és alkalmazottait a jelenlegi vagy bármilyen egyéb lehetséges válság idején, és mindemellett biztosítják a kritikus üzleti adminisztrációs funkciók folytonosságát.

Papír nélküli munkafolyamatra váltás online BPO szolgáltatásainkkal

Az összes dokumentum digitalizálása, teljesen papírmentes folyamat

Online könyvelési portál: dokumentumcsere, jóváhagyási folyamat, munkafolyamatok

Munkavállalói önkiszolgáló online portál: kommunikáció, munkaidő nyilvántartás, bérpapírok

Menedzser önkiszolgáló online portál: dokumentumkezelés, munkafolyamatok, jelentések

Fejlett távoli kommunikációs eszközök használata

homecross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram