INGYENES HOZZÁFÉRÉS
Jogszabályi frissítéseink megkönnyítik az Ön vállalkozását érintő legújabb változások figyelemmel kísérését. Kérje a legfrissebb szakmai cikkeinket és véleményeinket, tippjeinket, tanulmányainkat, regionális áttekintéseinket és közelgő eseményeinket, valamint a legfrissebb Accace híreket egyenesen a postafiókjába.
Tekintse meg szakmai cikkeinket a Newsroom-ban!
Csakis olyan releváns információkat küldünk Önnek, amelyek véleményünk szerint érdekelhetik, míg személyes adatait az adatvédelmi irányelveink és a GDPR nyilatkozatunknak.
Nem tud feliratkozni? Próbálja ki ezt az oldalt.
Örömmel jelentjük be az új online munkaidő és jelenlétnyilvántartó rendszer bevezetését, amelyet a legújabb technológiákkal terveztünk, hogy megfeleljen a modern vállalkozások változó igényeinek. Egy teljesen új fejlesztőcsapat több mint egyéves elkötelezett munkája után egy olyan online eszközt hoztunk létre, amely nemcsak a HR-csapatának, hanem minden egyes munkavállalójának is egyszerűséget, mobilitást és nagyfokú biztonságot kínál.
Új jelenlétnyilvántartó rendszerünk jelentős fejlesztésen esett át: egy könnyen használható, mobilbarát platformot kínál a munkaidő- és a jelenlét nyilvántartásához. Magas fokú adatbiztonságot és a helyi jogszabályoknak való teljes körű megfelelést biztosít, így mind a munkáltatók, mind a munkavállalók számára biztonságos adatkezelést és tárolást kínál.
Míg zászlóshajónk, a munkaidő- és jelenlétnyilvántartó online portálunk továbbra is egy átfogó megoldás marad, amely több HR-modulból áll, az új rendszer racionalizált, és kizárólag a munkavállalók munkaidejére és a jelenlétükre összpontosít, így ideális választás azon vállalatok számára, amelyek egyszerű és hatékony eszközt keresnek a munkaidő- és távollétek gyors, biztonságos és átlátható kezelésére.
Az új jelenlétnyilvántartó rendszerrel a HR-csapat teljes ellenőrzést kaphat a vállalat jelenléti nyilvántartásának beállítása és kezelése felett. Ez az autonómia azt jelenti, hogy a HR-osztályoknak többé nem kell kapcsolatba lépniük a fejlesztőcsapatunkkal a beállítások nagyobb módosításai miatt, ami gyorsabb és hatékonyabb kezelést tesz lehetővé.
Megoldásunk eloszlatja azt a mítoszt, miszerint a megfeleléshez hardveres felügyeleti rendszerekre van szükség, és nem igényel be- és kiléptető terminálokat, intelligens kártyákat vagy biometrikus szkennereket. Ehelyett egy tisztán online jelenlét-kezelő rendszert kínál. Az alkalmazottak bárhonnan naplózhatják jelenlétüket, és testre szabhatják fiókjuk felületét, hogy kiemeljék az általuk leggyakrabban használt funkciókat és távolléti típusokat.
Az új online munkaidő- és jelenlétnyilvántartó megoldásunk jelenleg még csak a cseh és a szlovák piacon érhető el, de hamarosan további régiókra is kiterjesztjük. Ez a bevezetés új korszakot jelent a jelenléti ívek kezelésében, amely a modern technológiát felhasználóbarát kialakítással ötvözi egy olyan eszköz létrehozása érdekében, amely minden méretű vállalat számára előnyös.
A szoftverünk bevezetésének megünneplésére 30 napos ingyenes próbaverziót kínálunk az új rendszerünkből. Próbálja ki és tapasztalja meg a jelenléti ívek kezelésének jövőjét a modern, mobilbarát és biztonságos megoldásunkkal. Regisztráljon most, és nézze meg, hogyan támogatja rendszerünk az Ön vállalkozását.
Könyvelés kiszervezés és jelentéstételi szolgáltatások | Könyvelési portál | Bérszámfejtés kiszervezési szolgáltatások | HR szolgáltatások | Bérszámfejtési- és HR portál | Idő- és jelenlét nyilvántartási portál | Adótanácsadás | Céges és irodai szolgáltatások | Tranzakciós tanácsadás | Jogi tanácsadás | Tanácsadói online portál