Szívesen dolgoznál HR területen egy nemzetközi hátterű cég folyamatosan bővülő csapatában?
Amennyiben igen, az alábbi lehetőség Neked szól!
Feladataid:
- Bejövő – kimenő számlák rendszerezése
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Recepción ügyfelek fogadása
- Telefonhívások kezelése
- Office Manager munkájának támogatása
Elvárásaink:
- Középszintű végzettség
- Alapfokú angol nyelvtudás
- Adminisztratív területen szerzett korábbi tapasztalat
- Alapvető Excel tudás
- Precizitás
Amit kínálunk:
- Hosszú távú munkalehetőség egy nemzetközi outsourcing vállalatnál
- Könnyen megközelíthető munkahely, igényes irodai környezet
- Munkavégzés jó hangulatú csapatban
- AYCM tagság (www.aycm.hu)
- Fiatalos, professzionális csapat
Az élet az Accace-nél – Ismerj meg minket jobban!
Csatlakozz csapatunkhoz – Jelentkezz most!
Amennyiben felkeltettük érdeklődésed és további információkra lenne szükséged a pozícióval és a jelentkezési folyamattal kapcsolatban, vedd fel velünk a kapcsolatot, örömmel állunk rendelkezésedre.