Csatlakozz a legnagyobb múlttal rendelkező magyarországi személyhajózási vállalathoz!
A munkakör fő feladatai:
- Utazási ajánlatok tervezése és szervezése
- Utasok teljeskörű tájékoztatása (személyesen, telefonon és e-mailben)
- Foglalások készítése online foglalási rendszerekben
- Kapcsolódó adminisztratív és marketing feladatok ellátása
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség (érettségi)
- Utazási irodában szerzett tapasztalat (legalább 1-2 év)
- Aktív angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
- Jó kommunikációs készség, utasbarát hozzáállás, segítőkészség
- Problémamegoldó és proaktív hozzáállás
Előnyt jelent:
- Német vagy olasz nyelvtudás
- Felsőfokú végzettség
Mit ajánlunk:
- Stabil háttér, biztos, hosszútávú munkahely
- Hivatalosan bejelentett munkaviszony
- Munkaruha juttatása
- Cafeteria juttatás
- Nyelvi pótlék juttatás
- MÁV igazolvány
- Teljeskörű betanítás a próbaidő alatt
A Mahart Passnave-ról röviden:
A MAHART PassNave Személyhajózási Kft. a legnagyobb múlttal rendelkező személyhajózási vállalkozás Magyarországon. A hazánkban több mint 120 éve létező vízi személyszállítás elsősorban a Dunára, mint nemzetközi vízi útra összpontosul.
1994. január 1-jén alakult, mint a MAHART Magyar Hajózási Rt. 100%-os tulajdonú társasága. A 2008-as évben lezárult privatizációt követően társaságunk 84%-ának tulajdonosa a több mint 60 éves Masped Zrt., hazánk piacvezető szállítmányozási és logisztikai vállalata. 2013. októberétől a cég többségi tulajdonosa ismét a Magyar Állam.
További információ a Mahart Passnave-ről a weboldalukon!
Accace Hungary és a Mahart Passnave:
Az Accace Hungary a Mahart Passnave megbízható HR Partnere! Többek között munkaerő toborzással is segítjük a Mahart Passnave további fejlődését, így amennyiben felkeltette érdeklődésed a nyitott pozíció, úgy jelentkezz alább és az Accace Hungary HR Managere felveszi Veled a kapcsolatot.
Sok sikert kívánunk!