Új karrierlehetőségek után kutat? Szeretne kimagasló IT megoldásokkal, innovatív környezetben dolgozni?
Amennyiben a válasza igen, egy remek lehetőséget kínálunk Önnek!
A fennálló jelenlegi koronavírus időszakban teljes körű Home Office munkalehetőség! A vírus után továbbra is távmunkában végezhető feladatok, melyek mellett időszakosan szükséges csak a budapesti irodába bejönni.
Feladatok:
- Teljes körű könyvelés magyar és nemzetközi ügyfelek számára
- Bevallások elkészítése, ellenőrzése
- Statisztikai adatszolgáltatások elkészítése
- Éves zárási feladatok elvégzése
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás
Elvárások:
- Közép- vagy felsőfokú szakirányú, számviteli végzettség
- Legalább 4-5 év releváns munkatapasztalat könyvelés területén
- Számviteli programok ismerete
(MS Dynamics NAV/SAP előnyt jelent) - Excel magabiztos használata
- Középfokú angol nyelvtudás
- Ügyfél orientált hozzáállás, pontos és gyors munkavégzés
Amit kínálunk:
- 100 % távmunka lehetőség, illetve távmunka hozzájárulás
- Kihívást jelentő munka világhírű, európai cégek projektjeiben
- Cég által biztosított szakmai továbbképzéseken való részvétel
- Cafeteria juttatás
- Bónusz rendszer
- AYCM kártya elérhetőség
- Innovatív megoldásokra törekvő, professzionális csapat
Az élet az Accace-nél – Ismerj meg minket jobban!
Csatlakozzon csapatunkhoz – Jelentkezzen most!
Amennyiben felkeltettük érdeklődését és további információkra lenne szüksége a pozícióval és a jelentkezési folyamattal kapcsolatban, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, örömmel állunk rendelkezésére.