Szívesen dolgoznál HR területen egy nemzetközi hátterű cég folyamatosan bővülő csapatában?
Amennyiben igen, az alábbi lehetőség Neked szól!
Feladatok
- Napi adminisztratív feladatok elvégzése
- Munkaszerződések, munkaköri leírás és egyéb munkavállalókkal kapcsolatos dokumentumok készítése, aláíratása, dokumentumok ISO szerinti kezelése
- Tréningek szervezése, nyilvántartása
- A HR vezető munkájának napi szintű támogatása
Elvárások
- Lehetőség szerint gazdasági végzettség
- Hr adminisztratív munkatapasztalat
- Alapszintű üzleti angol nyelvismeret
- Önálló munkavégzésre való képesség, logikus gondolkodás
- Precizitás, gyors munkavégzés
- Excel, és egyéb programok magabiztos használata (pdf, teams stb.)
Amit kínálunk
- Hosszútávú, stabil munkahely lehetőség
- Angol nyelvi kurzusokon való részvétel
- Szakmai fejlődés
- Nemzetközi céges környezet
- Home office lehetőség
Az élet az Accace-nél – Ismerj meg minket jobban!
Csatlakozz csapatunkhoz – Jelentkezz most!
Amennyiben felkeltettük érdeklődésed és további információkra lenne szükséged a pozícióval és a jelentkezési folyamattal kapcsolatban, vedd fel velünk a kapcsolatot, örömmel állunk rendelkezésedre.