Accace Hungary | HR Asisstant

Ez a pozíció már nem elérhető. Folyamatosan keresünk tehetséges jelentkezőket, ezért bátran küldje el önéletrajzát, vagy keressen hasonló állásokat aktuális nyitott pozícióink listáján.
Ez az álláshirdetés elérhető a :
angol

Szívesen dolgoznál HR területen egy nemzetközi hátterű cég folyamatosan bővülő csapatában? Amennyiben igen, az alábbi lehetőség Neked szól!

Feladatok

  • Napi adminisztratív feladatok elvégzése
  • Munkaszerződések, munkaköri leírás és egyéb munkavállalókkal kapcsolatos dokumentumok készítése, aláíratása, dokumentumok ISO szerinti kezelése
  • Tréningek szervezése, nyilvántartása
  • A HR vezető munkájának napi szintű támogatása

Elvárások

  • Lehetőség szerint gazdasági végzettség
  • Hr adminisztratív munkatapasztalat
  • Alapszintű üzleti angol nyelvismeret
  • Önálló munkavégzésre való képesség, logikus gondolkodás
  • Precizitás, gyors munkavégzés
  • Excel, és egyéb programok magabiztos használata (pdf, teams stb.)

Amit kínálunk

  • Hosszútávú, stabil munkahely lehetőség
  • Angol nyelvi kurzusokon való részvétel
  • Szakmai fejlődés
  • Nemzetközi céges környezet
  • Home office lehetőség

Az élet az Accace-nél – Ismerj meg minket jobban!

Csatlakozz csapatunkhoz – Jelentkezz most!

Amennyiben felkeltettük érdeklődésed és további információkra lenne szükséged a pozícióval és a jelentkezési folyamattal kapcsolatban, vedd fel velünk a kapcsolatot, örömmel állunk rendelkezésedre.

Ezért dolgozz nálunk

Az Accace-nél hiszünk abban, hogy nem csupán egy munkahelyet vagyunk; hanem egy összetartozó közösség, amit folyamatosan építünk. Nyitott vállalati kultúránk olyan környezetet teremt, ahol mindenki csapattagnak érzi magát, akit közös értékek kötnek össze, amelyeket minden nap együtt élünk meg. A nyitott riportokkal átlátható munkavégzést biztosítunk, amelyet a kiválóság, a bizalom, az együttműködés, az elkötelezettség, a szenvedély és a rugalmasság elvei vezérelnek. Ha csatlakozol hozzánk, az azt jelenti, hogy egy dinamikus csapat részévé válsz, ahol a támogatjuk a személyes fejlődést, értékeljük a kreativitását, és hozzájárulhatsz a közös sikerünk eléréséhez. Ha olyan környezetben szeretnél dolgozni, amely ösztönzi az együttműködést és a személyes kiteljesedést, akkor a legjobb helyen jársz.

Tudjon meg többet a nálunk végzett munkáról

Az Accace-ről

Az Accace 2006-ban alapult, mint egy helyi könyvelő cég, 34 alkalmazottal. Már a kezdetektől fogva megértettük, hogy ügyfeleinknek szükségük van belső folyamataik optimalizálására egyetlen kiszervezési szolgáltatón keresztül, amely segítette vállalati nézeteink és az ehhez szükséges lépések kialakítását.

Tudjon meg többet rólunk
cross