Accace Hungary | Adótanácsadó (Compliance)

Foglalkoztatottság jellege: Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: 
Budapest
Kezdés dátuma: A lehető leghamarabb
Elvárt nyelvismeret: Magyar, Angol

Csatlakozz hozzánk Adótanácsadóként!

Ha eleged van az egyszerű részfeladatokból, és készen állsz valami komplexebbre és izgalmasabbra, itt a lehetőség, hogy kipróbáld magad egy nemzetközi cég tanácsadási osztályán. Az Accace Hungary és Outsourcing Kft. egy könyveléssel, bérszámfejtéssel, tanácsadással foglalkozó cég, melynek Tanácsadói részlege keres Téged Adótanácsadó (Compliance) pozícióba!

Miért érdemes nálunk dolgozni?

Mert nálunk lehetőséged lesz nemzetközi projektekben részt venni, ahol igazi szakértőktől tanulhatsz. Támogató csapatunk mindig ott lesz, hogy segítsen Neked, bármilyen kérdésed is merül fel. És ne feledkezzünk meg a remek csapatépítő programjainkról sem – mert nálunk a munka mellett a kikapcsolódás is fontos.

Munkakörnyezet

  • Távmunka lehetőség (részleges) – Országon belül bárhonnan csatlakozhatsz hozzánk.  Részleges, mert havonta egy napot a közös irodai jelenlétre szánunk, hogy a közösséget erősítsük.
  • Otthoni munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (céges mobiltelefon, laptop és egyéb szükséges IT eszközök) – Ráadásul a mobiltelefon és a mobilinternet magáncélra is használható.
  • Modern iroda környezet – Flex desk, Silent room, valamint korlátlan kávé- és teakészlet, hogy mindig friss maradhass.
  • Részvétel nemzetközi projektekben – Dolgozz és tanulj nemzetközi projekteken keresztül.
  • Szakmai továbbképzések, munkáltató által támogatott kötelező továbbképzések – Velünk folyamatosan fejlődhetsz és tanulhatsz.
  • Innovatív megoldásokra törekvő, professzionális csapat – Innováció és a legmodernebb szoftverek használata.
  • Mentor program – Így segítünk beilleszkedni a csapatba, valamint megismertetünk rendszereinkkel és folyamatainkkal.

Juttatások

  • Angol oktatás – 100%-ban a cég által finanszírozott, munkaidőben történő oktatás. Kis csoportos foglalkozás, anyanyelvi tanárokkal.
  • Távmunka hozzájárulás – Hozzájárulunk a rezsi költségekhez havi 26.680 Ft-tal. (Minimálbérhez igazodik)
  • Cafeteria juttatás (SZÉP kártya) – Évente nettó 450.000 Ft keretösszeggel.
  • Bónusz rendszer – Cégünknél fontos, hogy hozzájárulj a célszámainkhoz.
  • Céges rendezvények, csapatépítő programok, CSR tevékenység – Nálunk nem csak a munka, hanem a személyes kapcsolatok ápolása is kiemelt fontosságú, továbbá az emberek és a környezetünk megóvása.
  • AYCM – Tagsági lehetőség.

Feladatok

  • Külföldi cégek magyar áfaregisztrációjával kapcsolatos compliance munka
  • Áfa és egyéb havi bevallások benyújtása
  • Kapcsolódó KSH riportok elkészítése
  • Részvétel és támogatás adóhatósági vizsgálat során

Elvárások

  • Felsőfokú jogi vagy közgazdasági végzettség
  • Adótanácsadói végzettség
  • 3+ releváns adózással kapcsolatos munkatapasztalat
  • Office haladó szintű ismerete
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Jó kommunikációs készség, precíz és gyors munkavégzés

Csatlakozz csapatunkhoz – Jelentkezz most!

Amennyiben felkeltettük érdeklődésed és további információkra lenne szükséged a pozícióval és a jelentkezési folyamattal kapcsolatban, vedd fel velünk a kapcsolatot, örömmel állunk rendelkezésedre.

CV beküldése

Jobs contact form

Pozíció megosztása

Ezért dolgozz nálunk

Az Accace-nél hiszünk abban, hogy nem csupán egy munkahelyet vagyunk; hanem egy összetartozó közösség, amit folyamatosan építünk. Nyitott vállalati kultúránk olyan környezetet teremt, ahol mindenki csapattagnak érzi magát, akit közös értékek kötnek össze, amelyeket minden nap együtt élünk meg. A nyitott riportokkal átlátható munkavégzést biztosítunk, amelyet a kiválóság, a bizalom, az együttműködés, az elkötelezettség, a szenvedély és a rugalmasság elvei vezérelnek. Ha csatlakozol hozzánk, az azt jelenti, hogy egy dinamikus csapat részévé válsz, ahol a támogatjuk a személyes fejlődést, értékeljük a kreativitását, és hozzájárulhatsz a közös sikerünk eléréséhez. Ha olyan környezetben szeretnél dolgozni, amely ösztönzi az együttműködést és a személyes kiteljesedést, akkor a legjobb helyen jársz.

Tudjon meg többet a nálunk végzett munkáról

Az Accace-ről

Az Accace 2006-ban alapult, mint egy helyi könyvelő cég, 34 alkalmazottal. Már a kezdetektől fogva megértettük, hogy ügyfeleinknek szükségük van belső folyamataik optimalizálására egyetlen kiszervezési szolgáltatón keresztül, amely segítette vállalati nézeteink és az ehhez szükséges lépések kialakítását.

Tudjon meg többet rólunk
map-markercross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram