Accace Hungary | HR Asisstant

Ez a pozíció már nem elérhető. Folyamatosan keresünk tehetséges jelentkezőket, ezért bátran küldje el önéletrajzát, vagy keressen hasonló állásokat aktuális nyitott pozícióink listáján.
Ez az álláshirdetés elérhető a :
angol

HR Assistant nyitott pozíció nemzetközi tanácsadó cégnél!

HR nyitott pozíció után keresel? Ha eleged van az egyszerű részfeladatokból, és készen állsz valami komplexebbre és izgalmasabbra, itt a lehetőség, hogy kipróbáld magad egy nemzetközi cég tanácsadási osztályán. Az Accace Hungary egy könyveléssel, bérszámfejtéssel, tanácsadással foglalkozó cégcsoport, melynek Tanácsadói részlege keres Téged HR Assistant pozícióba!

Munkakörnyezet

  • Távmunka lehetőség (részleges) – Országon belül bárhonnan csatlakozhatsz hozzánk.  Részleges, mert havonta egy napot a közös irodai jelenlétre szánunk, hogy a közösséget erősítsük.
  • Otthoni munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (céges mobiltelefon, laptop és egyéb szükséges IT eszközök) – Ráadásul a mobiltelefon és a mobilinternet magáncélra is használható.
  • Modern iroda környezet – Flex desk, Silent room, valamint korlátlan kávé- és teakészlet, hogy mindig friss maradhass.
  • Részvétel nemzetközi projektekben – Dolgozz és tanulj nemzetközi projekteken keresztül.
  • Szakmai továbbképzések, munkáltató által támogatott kötelező továbbképzések – Velünk folyamatosan fejlődhetsz és tanulhatsz.
  • Innovatív megoldásokra törekvő, professzionális csapat – Innováció és a legmodernebb szoftverek használata.
  • Mentor program – Így segítünk beilleszkedni a csapatba, valamint megismertetünk rendszereinkkel és folyamatainkkal.

Juttatások

  • Angol oktatás – 100%-ban a cég által finanszírozott, munkaidőben történő oktatás. Kis csoportos foglalkozás, anyanyelvi tanárokkal.
  • Magán egészségügyi biztosítás – teljes szűrőcsomaggal
  • Távmunka hozzájárulás – Hozzájárulunk a rezsi költségekhez havi 26.680 Ft-tal. (Minimálbérhez igazodik)
  • Cafeteria juttatás (SZÉP kártya) – Évente nettó 450.000 Ft keretösszeggel.
  • Bónusz rendszer – Cégünknél fontos, hogy hozzájárulj a célszámainkhoz.
  • Céges rendezvények, csapatépítő programok, CSR tevékenység – Nálunk nem csak a munka, hanem a személyes kapcsolatok ápolása is kiemelt fontosságú, továbbá az emberek és a környezetünk megóvása.
  • AYCM – Tagsági lehetőség.

A feladataid, mint Junior Könyvelő

  • Napi adminisztratív feladatok elvégzése
  • Munkaszerződések, munkaköri leírás és egyéb munkavállalókkal kapcsolatos dokumentumok készítése, aláíratása, dokumentumok ISO szerinti kezelése
  • Tréningek szervezése, nyilvántartása
  • A HR vezető munkájának napi szintű támogatása

Mit várunk Tőled?

  • Lehetőség szerint gazdasági végzettség
  • Hr adminisztratív munkatapasztalat
  • Alapszintű üzleti angol nyelvismeret
  • Önálló munkavégzésre való képesség, logikus gondolkodás
  • Precizitás, gyors munkavégzés
  • Excel, és egyéb programok magabiztos használata (pdf, teams stb.)

Az élet az Accace-nél – Ismerj meg minket jobban!

Csatlakozz csapatunkhoz – Jelentkezz most!

Amennyiben felkeltettük érdeklődésed és további információkra lenne szükséged a pozícióval és a jelentkezési folyamattal kapcsolatban, vedd fel velünk a kapcsolatot, örömmel állunk rendelkezésedre.

Ezért dolgozz nálunk

Az Accace-nél hiszünk abban, hogy nem csupán egy munkahelyet vagyunk; hanem egy összetartozó közösség, amit folyamatosan építünk. Nyitott vállalati kultúránk olyan környezetet teremt, ahol mindenki csapattagnak érzi magát, akit közös értékek kötnek össze, amelyeket minden nap együtt élünk meg. A nyitott riportokkal átlátható munkavégzést biztosítunk, amelyet a kiválóság, a bizalom, az együttműködés, az elkötelezettség, a szenvedély és a rugalmasság elvei vezérelnek. Ha csatlakozol hozzánk, az azt jelenti, hogy egy dinamikus csapat részévé válsz, ahol a támogatjuk a személyes fejlődést, értékeljük a kreativitását, és hozzájárulhatsz a közös sikerünk eléréséhez. Ha olyan környezetben szeretnél dolgozni, amely ösztönzi az együttműködést és a személyes kiteljesedést, akkor a legjobb helyen jársz.

Tudjon meg többet a nálunk végzett munkáról

Az Accace-ről

Az Accace 2006-ban alapult, mint egy helyi könyvelő cég, 34 alkalmazottal. Már a kezdetektől fogva megértettük, hogy ügyfeleinknek szükségük van belső folyamataik optimalizálására egyetlen kiszervezési szolgáltatón keresztül, amely segítette vállalati nézeteink és az ehhez szükséges lépések kialakítását.

Tudjon meg többet rólunk
map-markercross