Számviteli, bérszámfejtési és HR adminisztrációs szolgáltatásaink hatékony megvalósításával arra törekszünk, hogy a pénzügyi és HR csapata a legfőbb stratégiai tevékenységek elvégzésére tudjanak összpontosítani. Teljes körű BPO szolgáltatásaink lehetővé teszik az adminisztratív funkciói minőségének, pontosságának és időszerűségének javítását, valamint a vállalat működésének átláthatóságának növelését úgy, hogy megerősítjük a szervezet jelentéstételi képességét, így tartva a vállalatot a lehető legjobb állapotban.
Online platformunkat úgy terveztük, hogy egyszerűsítse, automatizálja és korszerűsítse a könyveléssel kapcsolatos folyamatokat, csökkentse a papírmunkát és az ezzel járó hibákat, hatékonyabb ellenőrzést és felügyeletet biztosítson, növelje a dokumentumok és a munkafolyamatok átláthatóságát, és egy biztonságos és felhasználóbarát felhőkörnyezetben kezelje az adatokat és a feladatokat. Felhasználóink semmilyen korlátozással nem szembesülnek, mivel a portál bármilyen eszközről elérhető a hét bármely napján. Tudjon meg többet!
OAz Accace bérszámfejtési és HR-kiszervezési szolgáltatásait úgy alakítottuk ki, hogy az funkcióit tekintve teljes mértékben megfeleljen egy belső bérszámfejtési osztálynak. Ezenkívül az online portál kényelmes önkiszolgáló funkciót kínál, amely lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy számos feladatot maguk is elvégezzenek anélkül, hogy segítséget kellene kérniük a HR osztálytól. Ezen funkciókkal biztosítjuk a hatékonyság növelését.
Az alkalmazottak a portálon keresztül hozzáférhetnek a bérjegyzékeikhez, dokumentumokat küldhetnek a bérszámfejtőknek, rögzíthetik az éves adóbevallási adataikat, igényelhetnek szabadnapot, menedzselhetik az üzleti utakkal kapcsolatos elszámolásokat és rendezhetik az utazási költségeiket. A munkavállalói önkiszolgáló portál használata messze túlmutat a szokásos dokumentumkezelésen és a munkafolyamatokon. A portál modulokat kínál az on- és offboarding folyamatok menedzseléséhez, valamint a munkaidő és jelenlét rögzítéséhez. Ezek mind segítik, egyszerűsítik és átláthatóbbá teszik az adminisztrációs feladatokat, az alkalmazottak teljesítményének kiértékelését, a belső képzések adminisztrációját, a munkavállalói kérdőívek használatát és még sok egyéb más funkciót. Tudjon meg többet!
BÉRSZÁMFEJTÉSI ÜZLETI MODULOK
HR ADMINISZTRÁCIÓS ÜZLETI MODULOK
Az alkalmazottak online, egy felhasználóbarát önkiszolgáló felületen keresztül kezelhetik saját jelenlétüket, ahol pontosan nyomon követhető a munkaidő, a túlóra, a kiírt és a megmaradt szabadságok, a távollétek és a betegszabadságok, és mindezek felettesi jóváhagyáshoz köthetőek. A portál interaktív naptárain keresztül akár egyéni, akár csoportos műszak tervezést is készíthetünk.
HR munkatársai értékelni fogják a tényt, hogy a munkaerő munkavégzési idejével és jelenlétével kapcsolatos minden információ egy helyen, 24 órában bárhonnan elérhető, és a legmodernebb adatvédelmi technológiával van biztosítva. Tudjon meg többet!