Szívesen dolgoznál HR területen egy nemzetközi hátterű cég folyamatosan bővülő csapatában?
Amennyiben igen, az alábbi lehetőség Neked szól!
Feladataid:
- Beléptetés-kiléptetéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok
- Bérszámfejtéshez kapcsolódó HR admin feladatok
- Dolgozókkal kapcsolatos minden egyéb admin feladatok
- Részvétel céges rendezvények szervezésében
Elvárásaink:
- Középfokú végzettség
- Angol nyelvtudás (email-ben való kommunikáció)
- Alapvető Excel tudás
- Precizitás
Amit kínálunk:
- Hosszú távú munkalehetőség egy nemzetközi outsourcing vállalatnál
- Könnyen megközelíthető munkahely, igényes irodai környezet
- Munkavégzés jó hangulatú csapatban
- AYCM tagság (www.aycm.hu)
- Fiatalos, professzionális csapat
Az élet az Accace-nél – Ismerj meg minket jobban!
Csatlakozz csapatunkhoz – Jelentkezz most!
Amennyiben felkeltettük érdeklődésed és további információkra lenne szükséged a pozícióval és a jelentkezési folyamattal kapcsolatban, vedd fel velünk a kapcsolatot, örömmel állunk rendelkezésedre.